Ellers ang. Breistein; Eg har funnet ut att eg vil ned på breistein ein laurdag muligens å gjera dugnadsarbeid! Det er jo endå diverse som skal gjerast vel? Kan og hjelpa til å skru sjølvsagt! Ellers jobbar eg med saken, med å skaffa brannsikkert stoff. Farmor har jobba i Daletec og kan skaffe stoff billi/gratis. Har vurdert å spretta av stoffet på utestolane her, for dei er sydd i brannsikkert stoff
Sv: Nokon som kan hjelpa meg å flytta ei bobla frå Breistein til Voss??
Moderator: Global moderator
Sv: Nokon som kan hjelpa meg å flytta ei bobla frå Breistein til Voss??
Då omsider er "vraket" aka DBS aka Døden Bak Styret, komt heim!! John Stian og Kristian var på plass og styrte på med møtelokalet, og JS fekk fylt luft i eit slapt framhjul på bilen og me fekk lesst han på plass! Takk for hjelpa til dekan, og ALLE som har tilbydt seg å hjelpa meg, og sjølvsagt Anders for den flotte bilen eg FEKK!

Ellers ang. Breistein; Eg har funnet ut att eg vil ned på breistein ein laurdag muligens å gjera dugnadsarbeid! Det er jo endå diverse som skal gjerast vel? Kan og hjelpa til å skru sjølvsagt! Ellers jobbar eg med saken, med å skaffa brannsikkert stoff. Farmor har jobba i Daletec og kan skaffe stoff billi/gratis. Har vurdert å spretta av stoffet på utestolane her, for dei er sydd i brannsikkert stoff
TLF: 97419035