Erfaringar med verktøy frå Moe&Co (Sveiseapparat)

Her kan du diskutere alt mulig, men la det være interessant for andre VW-interesserte.

Moderator: Global moderator

Post Reply
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem

Erfaringar med verktøy frå Moe&Co (Sveiseapparat)

Post by StarBugs Geir »

Var innom og kikka hjå Moe&Co i Strandgaten idag. Dei har mykje "billig" verktøy, og eg lurar på om kvaliteten er Biltema nivå, betre eller dårlegare. Nokon som feks. har erfaring med TIG(3990kr) og MIG apparat(2500kr, 150A) derifrå?

Autoblend-maske til 1000kr! :o

Dei hadde forøvrig lite utval av trykkluft-utstyr til vårt bruk.
http://moeco.no/subdet22.htm
Last edited by Anonymous on Sat Oct 24, 2009 7:55 pm, edited 1 time in total.
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Bjørn Hjellestad
Supermedlem
Supermedlem

Sv: Erfaringar med verktøy frå Moe&Co (Sveiseapparat)

Post by Bjørn Hjellestad »

Her anbefaler jeg å finne et brukt apparat til samme pris, se etter Esab, Kemppi, Genesis og andre gode merker.
Disse småapparatene til Bilrema og Mo&Co er  :-[

Kjøp evt et helt nytt godt apparat og selg det etter bilen er ferdig, det forsvinner kun noen kroner i verditap, og det er en fryd å sveise!

Kjøper du et Bilrema eller Mo&Co er pengene tapt og frustrasjonen ved å sveise med dette makkverket fører deg ut på shoppingrunde etter det feteste apparatet på markedet, i den sinnstilstanden så ryker du på et apparat til 32.459,- kr, gå rett i fengsel :police:
hans

Post by hans »

autoblend maska til biltema er kjempefin den og .- .- ikke noe forskjell på den og den jeg prøvde på kurset
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Står ikkje noko om att TIGen er AC, så den er sikkert berre DC = ingen alusveising= du kunne likesågodt kjøpa mig:)

Men har ikkje du fått nokon gode rabattar hjå kemmpi?
TLF: 97419035
tgil
Nybegynner
Nybegynner

Post by tgil »

Eg har eit slikt MIG150DP fra Moe&Co. Har vert greit nok til min bruk men er nok ikkje eit apparat viss du skal sveise mykje. Har hatt litt problemer med matinga av sveisetråd eineste. Men eg har fått ikkje brukt det så mange timene. Men det fungerer fint for oss med små ambisjoner..
1967 - T1 "Eva"
1968 - 912
Padden
Seniormedlem
Seniormedlem

Post by Padden »

De tig apparatene til moe & co kan man kjøpe mye billigere på ebay, hvordan kvaliteten er vet jeg ikke. Har sett litt på og kjøpe et litt større apparat av typen billig tig, acdc. Kan bestilles rett fra hong kong, kommer på cirka 6-7000 levert. Det er de samme som selges på finn fra toolfarm og diverse andre for ca 12000.
Er du ute etter et billig migapparat har jeg et biltema apparat du kan få kjøpe billig. Har ikke brukt det noe særlig men lånte det til en nabo som brukte det til og sveise opp en gammel jaguar og det funket visst helt fint.
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by StarBugs Geir »

Får ikkje noko anna Kemppi-tilbod enn dei andre deltakarane. Har forøvrig enno ikkje fått det nye tilbodet.........

Skal no få låne meg eit Moe&Co -apparat av ein kompis. Får sjå korleis det funker før eg investerer i noko. Blir nok eit brukt Kemppi eller Esab apparat tenkjer eg :)

Meininga med tråden var å få fram om dei rimelege alternativa til Biltema (feks Moe&Co) var i samme klasse, eller om det fanns greie sveiseapparat i prisklassen 3-5000. No er eg jo så heldig at eg får teste medan erfaringane frå Kemppi apparata er ferske.

Legg ut bilete og "test-resultat" når eg er i gang :thup
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Padden
Seniormedlem
Seniormedlem

Post by Padden »

Hvis ikke står det et flott biltema apparat jeg gjerne vil bli kvitt for la oss si, en god kartong rødvin?
Post Reply