Er på jakt etter ein plastforing på rattstamma på min 75 mod T1 1200. Den skulle opprinneleg befinne seg rett under rattet, men var gått i oppløysning.
Nokon som har liggande eller veit kor eg kan få fatt i ? dei har ikkje hjå unneberg...
plastforing rattstamme
Moderator: Global moderator
Sv: plastforing rattstamme
Eg trur kanskje eg har ein. Vist det er snakk om den kvite med kopar-plata på inn/ut-sida?
TLF: 97419035
Ja! trur det, var som sagt nesten ingenting igjen av den.
kva er prisen og kor/kortid kan eg hente? Søndag er jo ein fin dag å handle foringar på...
kva er prisen og kor/kortid kan eg hente? Søndag er jo ein fin dag å handle foringar på...
Søndag, imorgo er eg på breistein og sveiser ilag med resten av kursdeltakarane. Men om eg er så heldig att eg klarar å spora opp ein sånn foring så kan eg ta den med til breistein imorgo.
Spørsmålet er kva type foring det skal vera? Korleis ser rattet ditt ut? ganske tynt, med hornring i krom? Eller stort plastsenter på rattet? Er ikkje heilt stødig på desse spareboblene..
Spørsmålet er kva type foring det skal vera? Korleis ser rattet ditt ut? ganske tynt, med hornring i krom? Eller stort plastsenter på rattet? Er ikkje heilt stødig på desse spareboblene..
TLF: 97419035
Ja eg hadde håpa på å få med meg sveisekurset eg og men gjekk ikkje denne helga.
Sparebobla e vel rette betegnelsen ja, rattet er svart og av typen litt spinkelt, ikkje verdens største plastsenter, bare ein liten svart spare-hornknapp..
Kan tenke meg ein dim på rattstammen mell 18-22 mm kansje. får ikkje sjekka no, bilen står i verkstaden i sandviken og eg e ikkje kjørbar nett no..
Du får sjå kva du har liggande. gi meg ein lyd om du har, så kan eg komma ut på breistein eventuelt.
Tlf 92231871
Sparebobla e vel rette betegnelsen ja, rattet er svart og av typen litt spinkelt, ikkje verdens største plastsenter, bare ein liten svart spare-hornknapp..
Kan tenke meg ein dim på rattstammen mell 18-22 mm kansje. får ikkje sjekka no, bilen står i verkstaden i sandviken og eg e ikkje kjørbar nett no..
Du får sjå kva du har liggande. gi meg ein lyd om du har, så kan eg komma ut på breistein eventuelt.
Tlf 92231871
-
- Juniormedlem
Jeg har muligens rette foring liggende. Hvit plasthylse med lager i kopperinnfatning. Kan sende det til deg for kr 60 inkl. porto.