norshuttle wrote:
Hei
Jeg har ca 20 m2 med industriellt laminatgulv dersom det kan være av interesse.
Det er plukket av en nyoppusset bank som ble gjort om til restaurant 6 mnd etter oppussingen.
Fargen er en slags rosewood tror jeg
Hilsen
John
Klubblokalet er for stort (ca. 50 m2), men pauserommet er på ca. 14 m2 - det kan gå å bruke det der kanskje...? JonnS
RZR Andy wrote:
Overtok nettopp en liten vaskebenk med armatur som Erik har hatt stående på Hop, tenkte å ha den i garasjen, men den trengs sikkert mer her?
To vaskekummer med vannlåser og bare til å koble til.
Høres bra ut, men vi har litt begrenset plass... har du et bilde av den...? - eller målene på den...? JonnS
Har bare såvidt fått det hjem fra Krankenhaus, dette kjenner vel Erik historien til? Ikke akkurat NOS, men skulle vel være fullt brukbart, vil jeg tro. Om det ikke er interessant skal jeg alltid få brukt det selv, men regner med det blir en og annen som trenger å vaske lankene av og til om det havner i Breistein?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Solan wrote:
Jeg stiller med en 180 cm benkeplate!
Hei Svein.
Har fått tak i benkeplater, både 180 og 120 cm., men er i tenkeboksen om vi kanskje forlenger den på 120... Så det kan godt hende at vi trenger to på 180 i stedet...
Så hold den gjerne av til oss!!!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Jeg kan sjekke priser på maling, har rabatter men kan se om jeg kan få presset prisen ytterligere. Ellers har jeg gode priser på veldig mye så bare si ifra hva dere trenger.
Holder på og rydde på jobb nå og har et lite arbeidsbord med hjul og et større arbeidsbord/benk som ellers vil gå i bosset. Må ta det med meg i morgen så gi en lyd kjapt om dette er noe noen vil ha på breistein, er fine bord med hyller. Kan ta det med til breistein på lørdag.
Padden wrote:
Jeg kan sjekke priser på maling, har rabatter men kan se om jeg kan få presset prisen ytterligere. Ellers har jeg gode priser på veldig mye så bare si ifra hva dere trenger.
Holder på og rydde på jobb nå og har et lite arbeidsbord med hjul og et større arbeidsbord/benk som ellers vil gå i bosset. Må ta det med meg i morgen så gi en lyd kjapt om dette er noe noen vil ha på breistein, er fine bord med hyller. Kan ta det med til breistein på lørdag.
Ja, sjekk gjerne pris på gulvmaling...!!! Det haster litt, er ønskelig å få tak i til helgen og i morgen er det visst fredag....
Har du noe bilder av bordene?
Er så lett å si ja til alt mulig som vi ikke trenger eller kan bruke... event et mms?
Har ingen bilder dessverre, tenkte ikke på det i dag. Men er veldig praktiske og gode bord med skuffer til og ha verktøy i, kan sette på skrustikke og slikt. Greit og ha i mekkeplassen så slipper man og sitte på gulvet og skru på deler.Egentlig et must og ha på en mekkeplass. Skal ringe og få priser på gulvmaling i morgen.