Sv: Vindusheis + vent, vindu HS - 1302
Moderator: Global moderator
Vindusheis + vent, vindu HS - 1302
Heisann. Etter et tidligere innbrudd i bilen trenger jeg det vippevinduet HS da låsen er knekt av med en skrutrekker og trenger også vindusheisen HS.
Om ingen har dette demontert tar jeg gjerne ei hel rusten dør. Er til 72 mod 1302. Reginga skal videresendes til nygårdsparken.
Om ingen har dette demontert tar jeg gjerne ei hel rusten dør. Er til 72 mod 1302. Reginga skal videresendes til nygårdsparken.
Eg har ivertfall eitpar dører frå slutten av 60talet. Men rutene og det meste er vel likt på den tida uansett?
TLF: 97419035
-
- Juniormedlem
Har trekantvindu og heis h.s.
Vi rydder på Krankenhaus Hop, så der er det 2 vindusheiser. Mulig det også er et trekantvindu. Hans Martin skulle hente et par dører, men jeg vet ikke om han trengte trekantvidu.
Kan du hente?
Kan du hente?
Last edited by erika on Thu Sep 03, 2009 9:47 am, edited 1 time in total.
Ingen fornuft - ren entusiasme!
eg har en 1302 som du kan få billige dører fra,men du må nok smøre vindusheisene der eller er alt i orden
Geir har nå hentet en vindusheis på Hop, men vi hadde ikke høyre trekantvindu til ham. Ingen som har denne liggende?
Takk og takk Erik. Ser ut som det ordner seg med låsen likevel
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/RIGHT-VE ... ccessories
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/RIGHT-VE ... ccessories
Hadde ikke Sune dette liggende i en kasse da?
Fint Geir!
Andre; det var en venstre rute.
Andre; det var en venstre rute.
er trekantvindu likt på 1300 og 1302? Eg har til 1300, men ligg i sogn, så det kan ikkje haste veldig.
Han ebay fyren sendte ikke til norge, men ordner seg på sikt dette. Må få igang bruksbilen min først som lider av en stygg hoste så et vindu er andre prioritering, men takk for responsen.