Jeg har veldig lyst å dra nedover.. Men blir rart å sitte alene på stranden om kvelden å skåle for brudeparet.
Når dette ble foreslått var det ganske god stemning for det(nei, var faktisk ikke min idè denne gangen), men jeg forstår så klart at pga ulike ting så passer ikke alt alltid, men om vi blir noen biler så kunne jeg tenke meg å ta turen.
Tanken er da å dra ned lørdags morgen, treffe brudeparet på kvelden, spise kake og drikke kaffe med dem (Irene insisterte på å invitere oss på kake og kaffe) for å så la brudeparet kose seg med festen sin og vi kan slå oss sammen med SRVWK på f.eks Bore strandcamping.
Det må så klart planlegges litt mer, men jeg vil ikke gi stavanger gjengen store forhåpninger om at vi kommer også stiller jeg alene med go bilen.
Bryllupet skal stå 12.09.09, så vi begynner i grunnen å få dårlig tid...
Hvis du vet at dette er noe du kan og har lyst til å være med på, så la meg høre fra deg. Da jeg regner med ikke alle sitter på nettet hver dag så sender jeg ut SMS til dem jeg har nr til imorgen. Så hvis du alt har lest her og får en tekstmelding imorgen, så er det ikke terror, bare til informasjon at det kan plutselig skje noe gøy.

Borestrand camping holder åpent til og med 1. oktober, så både telt og hytter må være gode overnattings muligheter.
Jeg har ikke sjekket opp muligheter for overnatting på solastrand hotell, men det er alltids mulig å gjøre om folk kunne tenke seg å overnatte der brudeparet har festen sin.
Kom med innspill...