Har booket oppstart på Torsdag og det eneste som nå mangler er et eksosanlegg.
Har du et liggende, orginalt eller racing så hyl ut, vil ikke vekke hele nabolaget og det er lettere å høre evt defekter!!
Eksosanlegg ønskes lånt ASAP!
Moderator: Global moderator
Sv: Eksosanlegg ønskes lånt ASAP!
Tror jeg har et orginalt 1600 liggende. Kan sjekke etter jobb imorgen.Jon T wrote: Har booket oppstart på Torsdag og det eneste som nå mangler er et eksosanlegg.
Har du et liggende, orginalt eller racing så hyl ut, vil ikke vekke hele nabolaget og det er lettere å høre evt defekter!!
Du vet hva jeg har sagt om den saken, Jon! Har potten liggende, så om det bare er for oppstarten sin del, hvorfor ikke? Tror faktisk jeg har ny trekantpakning mellom grenrør og potte også. Er det i benken til Rolf så spiller jo ikke vinkelen noen rolle! Originalpotte nå blir jo bare tøv, det stjeler jo HK igjenJon T wrote: Har booket oppstart på Torsdag og det eneste som nå mangler er et eksosanlegg.

Prøvde grenrøret i dag med medbrakt ekspertise, det passet ikke!!! Pass formen var veldig dårlig..RZR Andy wrote:Du vet hva jeg har sagt om den saken, Jon! Har potten liggende, så om det bare er for oppstarten sin del, hvorfor ikke? Tror faktisk jeg har ny trekantpakning mellom grenrør og potte også. Er det i benken til Rolf så spiller jo ikke vinkelen noen rolle! Originalpotte nå blir jo bare tøv, det stjeler jo HK igjenJon T wrote: Har booket oppstart på Torsdag og det eneste som nå mangler er et eksosanlegg.
Har du et liggende, orginalt eller racing så hyl ut, vil ikke vekke hele nabolaget og det er lettere å høre evt defekter!!![]()
Grenrøret er pusset ned for lenge siden og fått på varme lakk og det ser så fint ut så det skal noen buss mennesker få ta over.
trenger bare noe lyddempende så vi ikke vekker hele sotra!
Morten: kjempe, gi meg en lyd!
Pussig...det har da passet på en 1600 før, men du har vel høvlet for mye av toppene, antageligJon T wrote:Prøvde grenrøret i dag med medbrakt ekspertise, det passet ikke!!! Pass formen var veldig dårlig..RZR Andy wrote:Du vet hva jeg har sagt om den saken, Jon! Har potten liggende, så om det bare er for oppstarten sin del, hvorfor ikke? Tror faktisk jeg har ny trekantpakning mellom grenrør og potte også. Er det i benken til Rolf så spiller jo ikke vinkelen noen rolle! Originalpotte nå blir jo bare tøv, det stjeler jo HK igjenJon T wrote: Har booket oppstart på Torsdag og det eneste som nå mangler er et eksosanlegg.
Har du et liggende, orginalt eller racing så hyl ut, vil ikke vekke hele nabolaget og det er lettere å høre evt defekter!!![]()
Grenrøret er pusset ned for lenge siden og fått på varme lakk og det ser så fint ut så det skal noen buss mennesker få ta over.
trenger bare noe lyddempende så vi ikke vekker hele sotra!
Morten: kjempe, gi meg en lyd!

Har eksonanlegg, men ikke noe pakninger eller monteringssett. Er på jobb til ca 21. Gi meg en lyd på 414 44 025 om du vil låne det 

Hei Morten, fikk låne et av Kranken Trygve men takk for tilbudet!
Eksosanlegget ligger fortsatt og venter på Hop....
Ingen fornuft - ren entusiasme!
Toppene ble høvlet ned litt pga ønsk om høyere kompresjon noe som gjorde at motoren ble kortere i bredden. Orginalt anlegg passer da ikke men jeg har et ormbo liggende som skal masseres på plass.
Takk for alle tilbud og hjelp!
Takk for alle tilbud og hjelp!