Noen som har et reserve hjul for 67' min?
Moderator: Global moderator
Noen som har et reserve hjul for 67' min?
Hei er der noen som har en reserve hjul slik at eg kan få vindu spyler i gang! mangler det foran 67'n min :'(noen som har? 

1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
1960 resto cal. OTT
Sv: Noen som har et reserve hjul for 67' min?
Sikker på att det du har skal koblast til dekk? Er det ein slange med ein sykkelventil som stikker ut? eller berre ein ventil rett på beholdaren, så skal du berre sette trykk via den ventilen og ikkje koble til dekket..
Men eg har eit reservehjul ja, men eg tipper dekket er gammalt og eindel sprekker i, så ikkje lurt å kjøyra på vegen med kanskje.
Men eg har eit reservehjul ja, men eg tipper dekket er gammalt og eindel sprekker i, så ikkje lurt å kjøyra på vegen med kanskje.
TLF: 97419035
Mmmmmmmmm nå må eg ut å ser litt på det! men mangler reserve hjul ilikevelTistlo wrote: Sikker på att det du har skal koblast til dekk? Er det ein slange med ein sykkelventil som stikker ut? eller berre ein ventil rett på beholdaren, så skal du berre sette trykk via den ventilen og ikkje koble til dekket..

1960 resto cal. OTT
1960 resto cal. OTT
har nok et dekk og felg tilovers men neppe 67 felg - men det gjør vel ikke noe `?
Så det er ikke fem hul dekk?hans wrote: har nok et dekk og felg tilovers men neppe 67 felg - men det gjør vel ikke noe `?
1960 resto cal. OTT
1960 resto cal. OTT
Tror jeg har liggende ett til 67 som du kan få, men det må nok pusses litt og skiftes dekk. Skal sjekke hva jeg har liggende
Du kan fulle luft direkte i tanken tror jeg (jeg kan i alle fall det på 1303-en), så brukes det ekstra slange til ventilen på dekket. Det skal vel om jeg ikke husker helt feil ha litt ekstratrykk som du må slippe ut hvis du kommer i en knipe og punkterer.

Har også 67-felg på Hop du kan få, dersom Andre ikke finner. Har ikke dekk.
Ingen fornuft - ren entusiasme!
joda felgen er riktig fem bolt 205 men 67 felgen er litt ulik i design .
Har en sånn felg som du skal ha, med gammelt dekk - ser ut til å holde på luften. Har et lite kakk i felgkanten, men den er din om du vil ha den 

Tusen takk!! det er i tilfelle eg punktere og!RZR Andy wrote: Tror jeg har liggende ett til 67 som du kan få, men det må nok pusses litt og skiftes dekk. Skal sjekke hva jeg har liggendeDu kan fulle luft direkte i tanken tror jeg (jeg kan i alle fall det på 1303-en), så brukes det ekstra slange til ventilen på dekket. Det skal vel om jeg ikke husker helt feil ha litt ekstratrykk som du må slippe ut hvis du kommer i en knipe og punkterer.

1960 resto cal. OTT
1960 resto cal. OTT
Har som nevnt hjul til deg, men kom til å tenke på en ting: har ikke du 5X130, dvs. Porsche-mønster og ikke 5X205 som er VW->68?
Ja stemme detRZR Andy wrote: Har som nevnt hjul til deg, men kom til å tenke på en ting: har ikke du 5X130, dvs. Porsche-mønster og ikke 5X205 som er VW->68?

1960 resto cal. OTT
1960 resto cal. OTT
5X130 blir det litt værre, sånt ligger ikke og slenger i de garasjene jeg kjenner til, dessverre! Finner du en sånn garasje så leter jeg etter et reservehjul også;)
Takk for tips!RZR Andy wrote: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,14959.0.html

1960 resto cal. OTT
1960 resto cal. OTT