Verkstedsanbefaling!
Moderator: Global moderator
-
- Juniormedlem
Verkstedsanbefaling!
Hvis jeg trenger å sende bobla på verksted for å fikse eksoslekasjen, hvilke verkesteder anbefales da?
Sv: Verkstedsanbefaling!
eksoslekkasje eller gåent eksosanlegg ... er ikke så fælt mange plasser det kan lekke bak der
og det er nok billigere å kjøpe ny eksos
for en knapp 1000 lapp enn å sette bobla på verksted ..

for en knapp 1000 lapp enn å sette bobla på verksted ..

Du er velkommen til Arna en kveld så kan vi eventuelt ta en titt på det . Møtes på Tommys Grill så kan vi gå over veien til ABC garasjen.
Bare gi en mld per sms eller lyd på 922 51 793
Bare gi en mld per sms eller lyd på 922 51 793
- Crusing sjæfen Mac dyregod
- Supermedlem
- Supermedlem
Trenger få byttet mitt også.
Kan jeg henge meg på en eksoskveld..?
Kan jeg henge meg på en eksoskveld..?
1970 - Tyttebæret.
1967 - Bastarden
1967 - Bastarden
Vi kan godt lage en eksoskveld av det med kaffe/pepsi og kjeks =)
Knut mener vi må få tatt Mortens 1200 samtidig (Morten - slaven til Tommy på Tommys grill
)
Knut mener vi må få tatt Mortens 1200 samtidig (Morten - slaven til Tommy på Tommys grill

- Supermedlem
Dette ble så på spaket at jeg har ikke alt jeg trenger av deler.. Har kun et hjullager jeg skulle ha byttet. men jeg kan komme på eksoskveld, selv om det ikke er bilen min som skal til pers.. Er en ypperlig eksosrype jeg! 
Og Tommy sin slave fortjener litt hjelp!

Hva stiller jeg med?
Pepsi max og noe attåt?

Og Tommy sin slave fortjener litt hjelp!

Hva stiller jeg med?
Pepsi max og noe attåt?

1973 T1 Automatic.
Når passer det for folk, da..?
Jeg stiller når jeg må..
Jeg stiller når jeg må..

1970 - Tyttebæret.
1967 - Bastarden
1967 - Bastarden
- Supermedlem
jeg ventet til midnatt, men så ble det behov for sjåfør, så jeg har no hentet og levert.. Enda ikke hørt noe! 
Tror ikke jeg kjører ut igjen i natt! Skal på møte med jobben imorgen. Bør se litt skapelig opplagt ut.. Men kos dere masse, jeg må få ta det igjen en annen gang! Alltid noe å fikse..

Tror ikke jeg kjører ut igjen i natt! Skal på møte med jobben imorgen. Bør se litt skapelig opplagt ut.. Men kos dere masse, jeg må få ta det igjen en annen gang! Alltid noe å fikse..

1973 T1 Automatic.
-
- Juniormedlem
Okei, stilig! Jeg er lærevillig og blir gjerne med på en eksoskveld. Det blir min debut.
Jeg vet ikke hva som er i veien, men bilen lager visst eksoslekasjelyd har jeg fått høre.
Dessuten synes jeg det lukter eksos og de som sitter på får vondt i halsen og nesa. Ups? Hjelp?
Siden jeg ikke vet hva som er i veien, skal jeg bare møte opp i arna uten noe reservedeler?
tror jeg kan alle dager utenom onsdag.
har jo selfølgelig annet småtteri som må fikses. lister rundt døra og spyleveske som ikke kommer ut.
jeg velger å begynne med eksosen.
Jeg vet ikke hva som er i veien, men bilen lager visst eksoslekasjelyd har jeg fått høre.
Dessuten synes jeg det lukter eksos og de som sitter på får vondt i halsen og nesa. Ups? Hjelp?

Siden jeg ikke vet hva som er i veien, skal jeg bare møte opp i arna uten noe reservedeler?
tror jeg kan alle dager utenom onsdag.
har jo selfølgelig annet småtteri som må fikses. lister rundt døra og spyleveske som ikke kommer ut.
jeg velger å begynne med eksosen.
- Supermedlem
Får du eksos inn i bilen er det nok sikkert som Tistlo sier, hull i varmepottene! Og det bør du få fikset, ellers må du regne med å bli rimelig dårlig på lengre turer. Hatt samme trøbbelet selv.
1973 T1 Automatic.
-
- Juniormedlem
Jeg blir iallefall rusa på eksos, så noe er i veien. men jeg har jo ikke peiling. Derfor trenger jeg hjelp snarest.
Har noen tid til eksoskveld denne uka? Har noen tid på ordentlig til å skru på min boble? er det sånn det funker i folkevognklubb?
Jeg vil jo gjerne prøve å lære også.
Hvis ikke, hvilke verksteder kan boble?
Kanskje potta (?) er løs også, for i stor fart på lengre turer (før det begynte å lukte så mye eksos) kom den en slik lyd under bilen
som flere tror er løs eksospotte. eller rør?
Hjelp søkes!
Har noen tid til eksoskveld denne uka? Har noen tid på ordentlig til å skru på min boble? er det sånn det funker i folkevognklubb?
Jeg vil jo gjerne prøve å lære også.
Hvis ikke, hvilke verksteder kan boble?
Kanskje potta (?) er løs også, for i stor fart på lengre turer (før det begynte å lukte så mye eksos) kom den en slik lyd under bilen
som flere tror er løs eksospotte. eller rør?
Hjelp søkes!