Senking og avstiving gir bilene et mer "moderne" veigrep og kjøreegenskaper, noen tror dette bare er for å tøffe seg! Men riktig oppsett på bilen gir altså sikrere kjøreegenskaper som igjen kan være forskjellen som berger deg i en gitt situasjon. For mye senking og negativ camber er ikke bra, samtidig som det berømte "båtstuket" (høy foran - "segen" bak) er like trafikkfarlig. Alt handler om balanse og finjusteringer på understellet, og det er ikke noe nytt... slik har det vært side den gamle Ferdinand Porsche - selveste "ruggen sjøl" og gutta begynte å involvere seg i motorsport.
Så hva fungerer best? Og hvordan kommer en dit? Kjør debatt!
Her er det mye god forklaring fra en som har drevet med dette i en mannsalder, god lesning!
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?t=122849

Slenger inn en liten videosnutt som kanskje kan inspirere de som skal til Bore-seteren og gjøre seg "fet"...

http://vid31.photobucket.com/albums/c36 ... U01177.flv