SCC 2009 Cannonball
Moderator: Global moderator
Sv: SCC 2009 Cannonball
Denne turen eller helga havner straks på pallplassering over topp opplevelsar i livet!! Dette var berre heilt vanvittig kjekt!!! 

TLF: 97419035
- Crusing sjæfen Mac dyregod
- Supermedlem
Utrolig kjekt å ha med deg og din mor og Tistlo! Du imponerte meg med å kjøre over fjellet. Du er ung, men utrolig begavet! Regner med vi finner deg der neste år og! 

1973 T1 Automatic.
- Gaute(alutig)
- Supermedlem
Takk til Sander som lot meg få låne hemsen på Loffen.
Takk til Magnus og Svein som henta meg på flyplassen.
Takk til Hans som fikk meg trygt tilbake.
OG TAKK TIL ALLE DERE ANDRE ULSMÅG,ER FOR EI KJEMPEHELG
HOLEY MOLEY!!
Takk til Magnus og Svein som henta meg på flyplassen.
Takk til Hans som fikk meg trygt tilbake.
OG TAKK TIL ALLE DERE ANDRE ULSMÅG,ER FOR EI KJEMPEHELG

55 oval (solgt)
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
Dette var jo igjen strålende moro!! 
Kult treff med kule folk, kjekk tur over fjellet og tilbake, og MASSE stilige biler.
Grisekjøring på stripen, denne gang med team fra Bergen, og en speaker i storform, som heldigvis IKKE har tatt engelskkurs siden ifjor!
"The turtallssperre kicked in...." Ubetalelig!
En flott camp, med Sanders camper, klubb-bussen og Tommys panel i U-form, party-telt omgjort til mekketelt og masse snacks å bruke penger på. Er det rart vi koser oss??
Dette må oppleves!!

Kult treff med kule folk, kjekk tur over fjellet og tilbake, og MASSE stilige biler.

Grisekjøring på stripen, denne gang med team fra Bergen, og en speaker i storform, som heldigvis IKKE har tatt engelskkurs siden ifjor!

En flott camp, med Sanders camper, klubb-bussen og Tommys panel i U-form, party-telt omgjort til mekketelt og masse snacks å bruke penger på. Er det rart vi koser oss??
Dette må oppleves!!

1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
Må takke noen jeg og ....
- "Bare Knut" for selskap og hjelp i sene nattetimer, tidlige morgentimer i dagene før SCC
- Bjørn Hjellestad Racing som fikk start på motoren, satt på eksosen og dermed reddet avreise for meg.
- André for å ha bevist at 4 sylindre drar bedre enn 3
- Marius for gjestfrihet og deling av telt (til tross for undertegnedes snorking)
- "Bare Knut" for å vise meg forskjellen på ulike former for camping komfort.
- Jon Andreas for å vekke meg om natta slik at han kunne få sove før jeg startet sagbruket igjen
- GSR Geir for kobling av Blålys som nå blinker ved varsellys og blinking til høyre ....
- Biltema for å selge soveposer som man ikke får glidelåsen lenger opp enn til hoften
- Tommy for å snarrådig slukke brannen i baksetet med ølen sin
ellers takke hele vestlandsgjengen for å være en trivelig gjeng. Artig å bli kjent med personene bak navnene her
på forumet
- "Bare Knut" for selskap og hjelp i sene nattetimer, tidlige morgentimer i dagene før SCC
- Bjørn Hjellestad Racing som fikk start på motoren, satt på eksosen og dermed reddet avreise for meg.
- André for å ha bevist at 4 sylindre drar bedre enn 3
- Marius for gjestfrihet og deling av telt (til tross for undertegnedes snorking)
- "Bare Knut" for å vise meg forskjellen på ulike former for camping komfort.
- Jon Andreas for å vekke meg om natta slik at han kunne få sove før jeg startet sagbruket igjen

- GSR Geir for kobling av Blålys som nå blinker ved varsellys og blinking til høyre ....
- Biltema for å selge soveposer som man ikke får glidelåsen lenger opp enn til hoften
- Tommy for å snarrådig slukke brannen i baksetet med ølen sin
ellers takke hele vestlandsgjengen for å være en trivelig gjeng. Artig å bli kjent med personene bak navnene her
på forumet