Svein og Tommy skal flytte fra ABC til et nytt lokale i Åsane. I den frobindelse fant Svein og jeg ut at vi måtte trø til litt, så igår skulle KG 34'en få nytt hjem.
Tilhenger hadde Svein fått låne, så her var det bare å gå igang. Uten de store uhellene, ble dette unnagjort på et par små timer. Avslutningen ble selvfølgelig et besøk hos Tommys, med mat og is...
Siste bildet viser Svein når han skal flytte en rally-Volvo opp på den lånte hengeren, uten sete.... men med et svært amcar-hjul under stumpen.
Attachments
KG1 [800x600].jpg (109.37 KiB) Viewed 351 times
KG2 [800x600].jpg (119.51 KiB) Viewed 358 times
KG3 [800x600].jpg (100.25 KiB) Viewed 343 times
SveinsVolvo [800x600].jpg (128.06 KiB) Viewed 379 times
Last edited by VW 181 on Tue Jul 28, 2009 10:38 pm, edited 1 time in total.
Men all denne flyttinga og karva volvoer, minner meg om noko eg såg idag;; dreiv på i garasjen og høyrde att det kom ein bil med stor motor buldrane oppover bakkane,, jaudå ein senka styla pimpa etc lyseblå bmw m3 cabriolet, ratta av ein ungdom(les: 20åra) Tenkte ikkje meir på det (hadde ingen grunn til det heller..) men då det kom ein ambulanse forbi, lurte eg på kva som hadde sjedd... og ja, seinare kom samme bmwen nedover bakkane, med ambulanse som følgebil.. men Bmwen stod på bilhengar og var totalskadd...