Noen som har en trådkurv som passer til boblen min? Den typen som står over tunellen?
trenger ikke å være orginal...
jon
trådkurv
Moderator: Global moderator
Sv: trådkurv
Si ifra hvis du får flere henvendelser, Jon, jeg skulle gjerne hatt en sånn også 

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
det går fint vet du...
Hei
Vet at Erik Nesmoen fikk produsert noen slike for noen år siden. Vet ikke om han har solgt alle men dere kan jo sende han en mail og spørre: e-nesmoe@online.no
f
Vet at Erik Nesmoen fikk produsert noen slike for noen år siden. Vet ikke om han har solgt alle men dere kan jo sende han en mail og spørre: e-nesmoe@online.no
f
www.algroy.no The Split Cruisers
1951 - 1958 - 1958 - 1959 - 1961 + 1999
Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner

1951 - 1958 - 1958 - 1959 - 1961 + 1999
Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner

Fikk tilbakemelding fra Erik N., han har ikke flere igjen, og har ikke planer om å få laget flere heller 

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
venter på noen penger, og skal da gå til innkjøp. Holder deg oppdatert..
Har dere ikke fått fatt i så selges de her:
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=592186
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=592186
Disse var å få på Bug Run til 140,- SEK i enten hvit eller krom... Den jeg kjøpte til deg Svein ligger bare på hylla her hjemme og gleder seg til å komme på plass i Grynet 

Noen som har en til overs?