'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Jeg sitter å lurer på om jeg rett og slett skal satse på puma.
Har gitt grei beskjed til familien at skal de tenke på fødselsdag pressang til meg så må de ha fokus på senk
Ny puma forstilling ser jeg for meg er bedre løsning enn spindlere... Sikkert mer jobb, men skal jeg først ordne meg med en mekkaniker så får vi gjøre det skikkelig
$299~NOK1913.- @ http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=271524
Hvis fjærpakkene er dårlige (om bilen er skjev) må du ha disse i tillegg til $132, alternativt må de originale kappes i riktig lengde og borres opp for låseboltene.
Sikkert like rimelig å få fra norsk forhandler om du kan få besørget transport. Pleier å bli litt fra USA.
Når det gjelder stivhet i fjæringen er den største årsaken til "stump fjæringsvei" at det mangler en tomme på hver side på mange pumaer... dermed blir fjæringsveien kortere også. Jo smalere desto verre. Legg på en tomme utover og det blir mykere!