Last edited by Solan on Thu Jun 11, 2009 3:13 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Røkk jo ikkje skilt på Impulsen til dette treffet heller MEN det kan hende det vert tur likavel! Bestiller time i morgo, så kan det jo henda at det vert tur likavel, med prøveskilt... For etter kontroll veit eg ivertfall kva eg bør passa på (snekke som er laus i fisken f.eks...)
så flott med alle som er med. Tistlo: Prøveskilt er tingen
Jeg ser hvertfall frem til dette.
Blir det skikkelig knall dette med masse folk så må jeg jo skaffe en SCC billett og bli med selv om jeg egentlig ikke har anledning! Jeg må i så fall ta meg anledning!
Jeg gleder meg hvertfall.
kl 17 på Halhjem høres fint ut, men jeg strekker gjerne tiden ytterligere om det er noen som ikke kan før en time eller to senere.. Ingen må stå igjen.. *andemor*
Crusing sjæfen Mac dyregod wrote:
så flott med alle som er med. Tistlo: Prøveskilt er tingen
Jeg ser hvertfall frem til dette.
Blir det skikkelig knall dette med masse folk så må jeg jo skaffe en SCC billett og bli med selv om jeg egentlig ikke har anledning! Jeg må i så fall ta meg anledning!
Jeg gleder meg hvertfall.
kl 17 på Halhjem høres fint ut, men jeg strekker gjerne tiden ytterligere om det er noen som ikke kan før en time eller to senere.. Ingen må stå igjen.. *andemor*
Det er [bgcolor=#f5ff00]obligatorisk med SCC [/bgcolor] - men jeg må si det virker som at dette treffet kommer til å få samme status...
hvis det er obligatorisk med SCC så må jeg vel ordne meg...
Men å droppe rogaland turen om man kan er jo nesten en skam siden vi fikk besøk av dem på Bug out.
Så alle som ikke enda har ført seg opp på "være med" listen, det er ingen tid å miste, skriv dere opp nå
For å si det sånn, her tror jeg alle gjerdesitterne vil få seg en skikkelig aha-opplevelse - for dette er reinspikka morro! For min del er neste års Bore-treff OG SCC10 målene med sesongen ifm. treff. I 2011 må vi legge inn EBI også, antagelig
Det er virkelig topp å se hva de får til i stavanger nå, med Beach, Surf & Baneracing, SCC stiller jo med Dragrace og Ultraveteraner - og det blir Episk Cannonball for vår del!
Oppdateringer i posten min først i tråden, nå med program med tider og km-angivelser!
"Hovedfeltet" drar altså kl. 16 fra Tommys
Last edited by Solan on Mon Jun 15, 2009 12:54 am, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Dette blir god knall!
Erwin har fått en hjulstillingskontroll, så nå er hylingen fra dekkene borte vekk.
Hjullager er kontrollerte, og funnet iorden. Ny olje er fylt på, så vi er klare.
Skal i garasjen nå, for å rette rattet, slik at det står riktig.