Sv: Grilling til helgen?

Her kan du diskutere alt mulig, men la det være interessant for andre VW-interesserte.

Moderator: Global moderator

VW 181
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by VW 181 »

Styrekvoten gjelder kun aksjeselskaper, og det er vi vel ikke?  ;) men at vi kunne trengt en kvinne i styret skal jeg være helt enig i!!
Men tilbake til tema: Grilling.
Må nok melde pass denne gang, skal på hytten og male, jippi.... :P  Men sørg for at dere har nok paller!  :thup
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
RZR-Jånni
Moderatorer
Moderatorer

Post by RZR-Jånni »

Kommer opp til Bergen natt til lørdag. Skal flytte dokaen ut til Tysnes iløpet av lørdagen. Kan sikkert være med på litt cruising, men iogmed at det ikke går ferger til Tysnes døgnet rundt, så må jeg nesten rekke noen av de, og komme meg tilbake til Bergen... Tilbake til Stavanger søndagen for flytting forhåpentlig. Får vite iløpet av morgendagen! Blir det ikke flytting, er jeg med hele kvelden og kjøper prøveskilt for søndagen og!
Regenstadt Zombie Racewerks
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
Crusing sjæfen Mac dyregod
Supermedlem
Supermedlem

Post by Crusing sjæfen Mac dyregod »

Nå har jeg fått litt forslag!

Hva med å starte på Bontlabo, kjøre gjennom byen, over fanafjellet til cafè OleB, eller kjøre til Bjørkheim?  Da trenger vi ikke tenke grillmat, selv om en grillings har en litt annen sjarm over seg! Solsvik er ganske genialt for grillig i så fall da det står to griller der(?), det er toalett og et tak å gjemme seg under..  :angel:
Vi kan evt. bestemme hvor vi skal ende når vi er på Bontlabo.

Min far har meldt seg som frivillig "lederbil" i sin 64 boble.

Det har og blitt foreslått å ta det søndag. Flere som kan da?
Det kjekke med lørdag er helt klart at de fleste ikke må passe klokken like mye som på en søndags kveld. :sleepy:
Hadde vært grådig stilig om det var litt flere enn meg og hunden som stiller  :thup
1973 T1 Automatic.
VW 181
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by VW 181 »

Det høres ut som om dere skal få det kjekt, synd at jeg ikke kan være med.... :(
Denne søndagen trenger ikke folk tenke så mye på å legge seg tidlig, heldigvis. Mandagen er 2. pinsedag, og dermed fri for de fleste.  :thup
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »

Tror kanskje det skjer noe lørdag ettermiddag - helt relevant og som blir veldig kjekt ;) Kommer mer info her om ikke så lenge :thup
Supermedlem
Supermedlem

Bare inkluder meg og vw :)
1973 T1 Automatic.
T-1
Supermedlem
Supermedlem

Post by T-1 »

Jess vi åpner Tommys grill på lørdag, det er åpent fra kl 1830  8) Her blir det mulig å kjøpe mat av forskjellige typer :) is, brus, sjokolade med mye mer. planen bak Tommys grill er at vi skal ha ett sted å møtes. Tema på Tommys skal være Bil og 70 talls stil. min frue og meg selv er ganske ny i gamet så vi tar i mot ønsker og innspill med takk  :thup de som var med på pre bug out fikk vel med seg prøve åpningen, men nå er vi igang for fult :) håper dette er noe som kan falle i smak hos store og små :) Vi gleder oss til å se deg/dere  :thup

Mvh Thea, Camilla og meg selv :P
Attachments
tommys.jpg
tommys.jpg (95.35 KiB) Viewed 1153 times
The Wheeler dealer
T-1
Supermedlem
Supermedlem

Post by T-1 »

Adressen er hardanger veien 494. ring hvis du sliter med å finne frem 97076161  :thup
The Wheeler dealer
Supermedlem
Supermedlem

KANON!
Da sier vi at vi starter fra Bontlabo kl 16.30 også cruser vi til Tommys grill, koser oss og tar kvelden der i fra!
Genialt!  :thup :thup  Så få jeg se om det blir me my self and my beetle på bontlabo, men stille skal jeg! :)
Hilsen Inger-lise og "Gin&Tonic" (Ginny)  ;D
1973 T1 Automatic.
lilleblå
Nybegynner
Nybegynner

Post by lilleblå »

Ja, halloen ja...

Selfølgelig stiller lilleblå, er alltid klar for å ture litt. ser frem til å treffe den gjengen på Bontlabo. Vel møtt aaaallllle sammen.

RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »

For de som gikk glipp av de luftkjøltes nye møtested:
http://www.finnkart.no/hardangervegen_4 ... 11972.html
Solan
Styret
Styret

Post by Solan »

Mac dyregod wrote: KANON!
Da sier vi at vi starter fra Bontlabo kl 16.30 også cruser vi til Tommys grill, koser oss og tar kvelden der i fra!
Genialt!  :thup :thup  Så få jeg se om det blir me my self and my beetle på bontlabo, men stille skal jeg! :)
Oy!

Blir det liit lenge å cruise i to timer? Jeg tenker på klokkeslett her, Tommys åpner ikke før 18.30, sier han?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
RZR-Jånni
Moderatorer
Moderatorer

Post by RZR-Jånni »

Solan wrote:
Oy!

Blir det liit lenge å cruise i to timer? Jeg tenker på klokkeslett her, Tommys åpner ikke før 18.30, sier han?
Han åpner... vi åpner.. Whatevva! :P

Ser mørkt ut for min del å joine. Må nedover til Stavanger igjen på kvelden!
Regenstadt Zombie Racewerks
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
Supermedlem
Supermedlem

Solan wrote:
Oy!

Av erfaring så kan 500 meter ta ganske lang tid ;D Om vi har oppmøte 16.30, så kommer vi oss aldri avgårde før kl 17. Dessuten må det være knall for Tommy om alle(!!!) vw står utenfor før han åpner, så vi trekker gjester.(ja, nå må vi stille opp og være lojal ovenfor han som har skapt et samlingspunkt for oss) Han trenger all drahjelpen han kan få, da jeg regner med han vil ha "vanlige" kunder i tillegg og ikke bare folk fra vwacb :)
1973 T1 Automatic.
hans

Post by hans »

ikke en kjeft som tør stoppe om VWMafiaen står utenfor ;)

Image
Post Reply