VW 181 wrote:
Ser ut som om vi må sjekke innom her med ujevne mellomrom. Ting forandrer seg raskt.
Regner med at jeg og Erwin er klare, og stiller opp! Skal i garasjen noen timer i kveld og ta litt småplukk.
Regner med??? Regner med?????? Hallo! Obligatorisk for Erwin å være med på morro, så han skal nok definitivt være med ja, ellers blir det et SABLA rabalder, kanskje blir det en hevejobb en mørk natt!
He he, det kan vi jo ikke ha noe av vel? Skal se at vi dukker opp, både bil og eier.
Klokkeslettet har variert litt pga at vi ikke har helt visst når Stavanger gutta kommer.
Men det vet vi NÅ! Kommer akkurat fra Krankenhaus der det var stor aktivitet med å få Patinaen klar for morgendagen.
Jeg fikk beskjed av Andy til å oppdatere klokkeslettet på Forumet her. Klokken 1300 fra Bontlabo! Ikke 14 eller 15, men 13.
Det blir flere biler som henger seg på ved Statoil på nestun.
Gleder meg til å møte dere på Bontlabo i morgen klokken 1300.
Får me kjøpt grillmat/drikke på Solswerks, eller skal eg plukke opp ein villsau og fylle vassflaska på vegen?
Hei!
Plukk gjerne opp noe hendig roadkill, eller stikk innom butikken, blir butikkstopp underveis på cruisingen også!
Har friskt kaldt vann i springen på Solsvwik!
Da var jeg hjemme fra Hop og PatinaPanikken.
Takk takk til gjengen som stillte opp og simultanmekket for å få motor, eksos og bil forent igjen. Fant både nøkkel og vognkort her hjemme så da gjenstår vel egentlig bare en biltematur etter splinter imorgen tidlig før jeg slipper den nedpå..
Æ GLÆR MÆ!
Attachments
patina72.jpg (131.93 KiB) Viewed 1395 times
Regenstadt Zombie Racewerks: http://www.regenstadt.com
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
Dette blir morro! Siste oppdatering her og nå:
Stavangergjengen kommer ca 13 på Halhjem. De som vil bli med og ta imot dem, møter på esso ved nesttun (der osveien begynner), avreise kl 12:30
Bontelabo-gjengen har avreise 13:00 og vi møtes på Tommys grill ved ABC
Nådde ikke Pre-BugOut Cruisingen på grunn av tidligere start, men stakk en tur innom grillingsen utpå kvelden. Der var det full fyr i peisen og god stemning, om enn litt kaldt...
Legger ut et par bilder fra det jeg fikk med meg...