Har noen ting på østlandet som jeg har lyst å hente i god tid før scc, samt vurderer å kjøre innom en av disse vw forhandlerene å hente deler selv. I den forbindelse
lufter jeg det fordi det nok blir plass til andre deler i Caravellen.
deleplukkopptur
Moderator: Global moderator
Sv: deleplukkopptur
Skal du innom lillehamar? er eit lager der, som eg kan få plukke litt i... skulle kanskje vert med sjølv men....
TLF: 97419035
skal i utgangspunktet litt nord øst for oslo, men lillehammer kan man jo sneie innom
er ikke noe problem om du blir med i grunn - blir tur retur samme døgnet - eneste plagen er å være med meg men det finnes vel ipods med film, eventuelt
kan du jo øvelseskjøre
er ikke noe problem om du blir med i grunn - blir tur retur samme døgnet - eneste plagen er å være med meg men det finnes vel ipods med film, eventuelt
kan du jo øvelseskjøre

Her er det bare å slå til Tistlo!! 
Hans: Skulle hatt et sett caster-shims til Pumaen, hvis du stikker hodet innenfor en av sjappene på Østlandet. Noe du kan ordne?
Både Unneberg og Hot-shop har dem. Hvis du fikser det, må du sende en pm med kontonr, evt cash når jeg henter dem.

Hans: Skulle hatt et sett caster-shims til Pumaen, hvis du stikker hodet innenfor en av sjappene på Østlandet. Noe du kan ordne?

Både Unneberg og Hot-shop har dem. Hvis du fikser det, må du sende en pm med kontonr, evt cash når jeg henter dem.

1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
Evt gir en lyd når vet nå rdu kaster deg i bilen, jeg bruker heller pengene på bensin til deg enn til posten!
Ikkje ta sjangsen på å la meg kjøyra!! 
Men korti er dette forresten? eg kan godt vera med, må berre søka om godkjenning fyrst....

Men korti er dette forresten? eg kan godt vera med, må berre søka om godkjenning fyrst....
- hadde ikke satt noen dato - men må vel bli ei helg om du skal kunne være med med mindre du har skolefri .
shims skal jeg kunne klare .....
Dette høyrest både intresangt og bra ut!! Innom unneberg og snop 'og då!? 

Men atte det er sikkert berre å drita i min ide, fordi att han eg skulle få handla hjå ikkje har tid før ETTER bugrun 7 juni eller noko sånt....
Så bra, bare gi en lyd....hans wrote: - hadde ikke satt noen dato - men må vel bli ei helg om du skal kunne være med med mindre du har skolefri .

1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"