Er vel snart på tide med en Folkevogn i presang...?

Moderator: Global moderator

Grattis!RZR Sune wrote: Grattis Irmelin!! Boble i år?

, nå har eg endelig blitt ordentlig voksen og halveis til 40
, nå har eg endelig blitt ordentlig voksen og halveis til 40  Lappen er ikke helt i boks enda, mangler teori prøven og kartkjøring til eg kan ta oppkjøringen. Derfor har det ikke blitt noe boble kjøp enda
 Lappen er ikke helt i boks enda, mangler teori prøven og kartkjøring til eg kan ta oppkjøringen. Derfor har det ikke blitt noe boble kjøp enda  
  oransje er jo en knas farge
 oransje er jo en knas farge  Hvis boblen fortsatt er til salgs i slutten av august så kjøper eg boblen lett
 Hvis boblen fortsatt er til salgs i slutten av august så kjøper eg boblen lett  , men spørs pris og årsmodel
, men spørs pris og årsmodel 

Vi får se om den er tilsalgs i slutten (?) av august (husk SCC er 14-16 august!)Irmelin wrote: Tusen takk, nå har eg endelig blitt ordentlig voksen og halveis til 40
Lappen er ikke helt i boks enda, mangler teori prøven og kartkjøring til eg kan ta oppkjøringen. Derfor har det ikke blitt noe boble kjøp enda

Vil gjerne se bilde av den oransje boblen din Solanoransje er jo en knas farge
Hvis boblen fortsatt er til salgs i slutten av august så kjøper eg boblen lett

Kunne jo blitt riktig så bra med go'senk og fuchsSolan wrote:Vi får se om den er tilsalgs i slutten (?) av august (husk SCC er 14-16 august!)Irmelin wrote: Tusen takk, nå har eg endelig blitt ordentlig voksen og halveis til 40

Vil gjerne se bilde av den oransje boblen din Solanoransje er jo en knas farge
Hvis boblen fortsatt er til salgs i slutten av august så kjøper eg boblen lett

Her er et par bilder:
Det er en 1300S 1973 mod i originalstand. Soltak og 1600-motor!
Send meg en pm hvis du er interessert