Eg tenker om å kjøper meg project 67 den trenger nye motor å litt sveising og små plukk men lurer på hvis eg gjore det rette det er 7000kr og er selvføgelig
mye penger å bruker til få det tip top stand,ka gjore eg
1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
Hoi, syns det hørtes nok ut.. hvis du ser på vw norge,finn osv er det flere biler å velge blant. også har du bilen til leif her inne til 20 000.- hvis du tar et kjapt matte stykke på hva som skal til for å få tilsvarende bil er det ikke så mye å lure på mener jeg da men kommer jo klart ann på hva du er ute etter..
Du må nesten ta en full gjennomgang av bilen, og forsøke å avklare om den er et prosjekt eller "nesten ferdig" til EU-kontroll, og hva det er DU er ute etter. Er det mye som må sveises kan det fort bli dyrt bare i nye deler. Mye mekanisk slitasje blir også dyrt. Selv om du gjør alt arbeid selv, og du har en delebil som du kan plukke deler fra.
Vet om en boble som står på et verksted for EU-godkjenning nå, regningen hittil er blitt større enn det bilen er verdt, men regningen må likevel betales...
- Forstillingene ruster ofte i stykker, sjekk den meget GRUNDIG, 2500.-
- To nye kanaler kommer deg fort på 3000,-
- To nye bunnplater 3000,-
- Et par støtfangerfester 500.-
- Komplett bremseoverhaling ca. 2000.-
- Motor alt fra 1000-5000,- (for en oljelekk "high milage runner" til en god, tett, justert med historie)
- Diverse "service" deler (lys, pærer, olje, etc.) som må skiftes 2000.-
It all adds up... Og da er ikke bilen som nevnes over noe dårlig alternativ!