dere får kjøre mot hverandre på stripa en gang, se hva som går best
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
RZR-Andy wrote:
Her sitter vel egentlig Bjørn på den mest presise kunnskapen - så den første gang for noen år siden da den nylig var kommet til byen. Siden er den justert litt av injection-guru Terje Skeide, som fikk den til å gå så pent og pyntelig som bare injectionmotorer kan. Bjørn - din serv!
Storebror hadde denne for et par år siden, US 1303 1979 cab, 2,3L BG injection, svart, nice Boble! Har ikke detaljer lagret, har et par fine bilder på netthinnen
RZR-Andy wrote:
Her sitter vel egentlig Bjørn på den mest presise kunnskapen - så den første gang for noen år siden da den nylig var kommet til byen. Siden er den justert litt av injection-guru Terje Skeide, som fikk den til å gå så pent og pyntelig som bare injectionmotorer kan. Bjørn - din serv!
Storebror hadde denne for et par år siden, US 1303 1979 cab, 2,3L BG injection, svart, nice Boble! Har ikke detaljer lagret, har et par fine bilder på netthinnen
Den er kjørbar,men når motoren bestemte når vi skulle gasse og ikke føreren var det ingen bønn.Motoren er nå skilt fra bilen for div oppgraderinger blir blandt annet dreid nye fester til reimen for å få riktig vinkel og en oppgradering av tenningsanlegget med msd for i det hele tatt greie og starte den.
Var innom verkstedet tidlig i påskeuken for å sjekke update og det var positivt.Bilen starter nå lett med tennings oppgradering og etter "timing" av kammen så det eneste de skulle gjøre nå var å få bilen på rullene for tall på papir,men pga stor pågang fra biler fra hele landet så blir nok desverre en lokal tålmodig cowboy nedprioitert.