Det er ganske dødt dette forumet til tider så man får vel fylle på så best man kan.
Her er noen snapshots fra noen tidlige olsenbanden filmer ... var jo selvfølgelig en bråte med folkevogner i ulike
fasonger . men ikke alle kom like tydelig fram.
[img width=45 height=600]http://www.kattepensjonat.no/thebus/vw_olsen2.jpg[/img]
[img width=37 height=600]http://www.kattepensjonat.no/thebus/vw_olsen1.jpg[/img]
VW i film. modem dødare
Moderator: Global moderator
Sv: VW i film. modem dødare
høyre klikk på bilde, vis bilde - - forstørr ... aner ikke hvorfor forumet bestemte seg for å krympe bildene 

Skikkelig mye bra her
Det "myssa" jo av folkevogner og busser i gatene før!
...ellers så syns jeg ikke dette forumet er spesielt dødt, men det spørs jo hva du sammenlikner med... Det er jo tross alt et forum for en lokal vw-klubb.
Jeg syns forumet er veldig bra, mye aktivitet og bare kjekke folk! Og selvfølgelig, alle gode bidrag er velkomne!
PS: Idag blir det bussmekk på Haukeland

...ellers så syns jeg ikke dette forumet er spesielt dødt, men det spørs jo hva du sammenlikner med... Det er jo tross alt et forum for en lokal vw-klubb.
Jeg syns forumet er veldig bra, mye aktivitet og bare kjekke folk! Og selvfølgelig, alle gode bidrag er velkomne!
PS: Idag blir det bussmekk på Haukeland

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Mye pent der, ja. Likte spesiellt den to-fargete dokaen på flyplassen! 
Men, de gutta har tydeligvis en del luftkjølte på samvittigheten...

Men, de gutta har tydeligvis en del luftkjølte på samvittigheten...

1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
mente ikke å fornærme noen av likene her på forumet
- - men folk er FOR sosiale vettu, ser hverandre
hele tiden og føler ikke for å flørte på nettet når de kommer hjem
morsdag i dag Påsan/Solan - - ikke lett å komme unna det ..

hele tiden og føler ikke for å flørte på nettet når de kommer hjem

morsdag i dag Påsan/Solan - - ikke lett å komme unna det ..