Takk til Lars Gunnar.
årsmodell?
Moderator: Global moderator
Sv: årsmodell?
No veit eg ganske mykje meir, må berre kontakte nye eigaren, så får vi sjå kva framtida bringer. Etter å ha lest innlegget erika siterte, er eg redd lommeboka ikkje strekk til her. Men, må nesten prøve når eg endelig veit kor den er. Slektstreet var sterkt nok.. 
Takk til Lars Gunnar.
Takk til Lars Gunnar.
Med litt googling så finner en navn og nummer til eier :-)
Tips AutoDB
Tips AutoDB
Ingen fornuft - ren entusiasme!
Det var vel kanskje ikkje heilt bra...?erika wrote: Med litt googling så finner en navn og nummer til eier :-)
Tips AutoDB
...trur Erik mente at du skulle søke på AutoDB, ikke tipse AutoDB... 
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
eh, ja, men ikkje heilt bra at alle her kan finne ut kven det er... plutselig nokon med større konto enn meg, veit du...Solan wrote: ...trur Erik mente at du skulle søke på AutoDB, ikke tipse AutoDB...![]()
Syns vi skal sitte litt stille og vente på resultatet no, eg.. Like fine gents! 
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
du må raska på, heljo!
hilsen millionæren...
hilsen millionæren...
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
- RZR-Marius
- Supermedlem

hihi, ja eg sitter og her og ruger på en schwær haug tusenlapper jeg ikke vet helt ka eg ska gjøre med!
Regenstadt Zombie Racewerks: http://www.regenstadt.com
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
1200 -58 1/6 -67 Singelcab
The terrifying time transporting machine of Dr.Tregs!
1200 -58 1/6 -67 Singelcab
Tusenlappane sender du til meg, adresse får du i PM.
Bilen er fordufta frå Sogn og Fjordane, den er hjå et firma på austlandet som forhåpenligvis har dei beste kvalifikasjonar for å ta vare på den. Så der var det slutt på draumen.
Bilen er fordufta frå Sogn og Fjordane, den er hjå et firma på austlandet som forhåpenligvis har dei beste kvalifikasjonar for å ta vare på den. Så der var det slutt på draumen.