ESSO Oasen vil tømmes for 98 oktan

Her kan du diskutere alt mulig, men la det være interessant for andre VW-interesserte.

Moderators: Global moderator, Global moderator

Post Reply
User avatar
VW 181
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 3009
Joined: Fri Sep 07, 2007 3:54 pm
Location: Bergen

ESSO Oasen vil tømmes for 98 oktan

Post by VW 181 »

Da Bybanen trenger tomten, må Esso ved Oasen i Fyllingsdalen stenge den 31. mars 2019.  :(
De har fremdeles ca 1600 liter 98 oktan bensin de trenger å bli kvitt, så her er det bare å fylle opp!
Denne bensinen er etanolfri, ifølge Esso selv!  :thup
Er nok dessverre ikke mulig med tilbud, men kan jo være greit å få fylt opp tanken. :)
Last edited by VW 181 on Thu Mar 07, 2019 12:32 pm, edited 1 time in total.
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
User avatar
Solan
Styret
Styret
Posts: 5236
Joined: Mon Sep 03, 2007 1:08 pm
Location: Fan'a...

Sv: ESSO Oasen vil tømmes for 98 oktan

Post by Solan »

Hvis de "brenner inne" (kanskje litt feil uttrykk her...) med 98 oktan når fristen nærmer seg, så tipper jeg at bensinen heller havner på tilbud enn at de tar bryet med å tømme tanken...  ;)
Men takk for tipset! Jeg visste faktisk ikke at noen Esso-stasjoner hadde 98 oktan engang... Fyller alltid Shell V-Power, eller Formula Vee, eller hva det nå heter ;)
Last edited by Solan on Thu Mar 07, 2019 2:42 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
User avatar
VW 181
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 3009
Joined: Fri Sep 07, 2007 3:54 pm
Location: Bergen

Sv: ESSO Oasen vil tømmes for 98 oktan

Post by VW 181 »

Solan wrote: Hvis de "brenner inne" (kanskje litt feil uttrykk her...) med 98 oktan når fristen nærmer seg, så tipper jeg at bensinen heller havner på tilbud enn at de tar bryet med å tømme tanken...  ;)
Men takk for tipset! Jeg visste faktisk ikke at noen Esso-stasjoner hadde 98 oktan engang... Fyller alltid Shell V-Power, eller Formula Vee, eller hva det nå heter ;)
Det kan sikkert være lurt å vente litt, men kanskje ikke for lenge...  ;)
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
User avatar
RZR-Jånni
Moderatorer
Moderatorer
Posts: 634
Joined: Sun Sep 02, 2007 4:48 pm
Location: Lier (Litt Bergen)
Contact:

Sv: ESSO Oasen vil tømmes for 98 oktan

Post by RZR-Jånni »

Solan wrote: Hvis de "brenner inne" (kanskje litt feil uttrykk her...) med 98 oktan når fristen nærmer seg, så tipper jeg at bensinen heller havner på tilbud enn at de tar bryet med å tømme tanken...  ;)
Men takk for tipset! Jeg visste faktisk ikke at noen Esso-stasjoner hadde 98 oktan engang... Fyller alltid Shell V-Power, eller Formula Vee, eller hva det nå heter ;)
Esso er den eneste plassen med vanlig 98-oktan av de jeg har besøkt. Har heldigvis en Esso rett her borte, så jeg fyller bare der.  8)
Regenstadt Zombie Racewerks
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
Post Reply