Djupevik's 1963 Type 3 Variant

Legg inn bilder og info om bilen din eller prosjektet ditt.

Moderators: Global moderator, Global moderator

User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Djupevik's 1963 Type 3 Variant

Post by djupevik »

Jammen ble det gjort litt i dag også!

4-bolt trommel bortevekk:
Image

Prøvemonterte en av de nye 5-bolt tromlene.
Image

Trudde eg måtte koble av brekkvaier og bremseslanger, men greide å lirke det av og henge det opp. Dette setter eg bare rett på den andre kassa når den er på plass.
Image

Gamlekassa på veg ut:
Image

Der var den ute!
Image

Klart for byttekasse!
Image

Malte litt på byttekassa. Ble hammerite i denne omgang...
Image

Og så måtte eg ha eit stemningsbilde frå plassen før eg for heim i kveld :)
Image



Noen som vet hva dette er? Hang på inngående aksling på delekassen.
Image
Image
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
StarBugs Geir
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 3150
Joined: Sat Aug 30, 2008 9:21 am
Location: Nordhordland

Sv: Djupevik's 1963 Type 3 Variant

Post by StarBugs Geir »

Synkroniseringsring :)
Last edited by Anonymous on Mon Feb 18, 2013 10:59 am, edited 1 time in total.
1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Djupevik's 1963 Type 3 Variant

Post by djupevik »

Hmm. Er ikkje det eit litt dårlig tegn når dei er på utsida av kassa? :-P
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
Henrik
Styret
Styret
Posts: 1095
Joined: Mon Feb 14, 2011 12:07 am
Location: Bergen, Norway

Sv: Djupevik's 1963 Type 3 Variant

Post by Henrik »

Fant du ut av sjalteakselen? Går det fint?
-69 Fastback
-60 T1
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Djupevik's 1963 Type 3 Variant

Post by djupevik »

Ja koblinga fulgte bilen så eg berre tar av den koblinga som står igjen på delekassen. Trur eg:-)
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Djupevik's 1963 Type 3 Variant

Post by djupevik »

Vart litt skeptisk til at det fulgte med  ein synkroniseringsring til delekassa ::) Litt kjedelig å sette inn  kassa og motor om denne må byttes uansett. Er det noken enkel måte å sjekke før montering?
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
Henrik
Styret
Styret
Posts: 1095
Joined: Mon Feb 14, 2011 12:07 am
Location: Bergen, Norway

Sv: Djupevik's 1963 Type 3 Variant

Post by Henrik »

djupevik wrote: Ja koblinga fulgte bilen så eg berre tar av den koblinga som står igjen på delekassen. Trur eg:-)
Bare selve akselen er lik så.
djupevik wrote: Vart litt skeptisk til at det fulgte med  ein synkroniseringsring til delekassa ::) Litt kjedelig å sette inn  kassa og motor om denne må byttes uansett. Er det noken enkel måte å sjekke før montering?


Hvis du skrur av sideplatene kan du ta en noenlunde visuell sjekk. Sjekk at alt roterer på rett måte, og prøv å bevege litt på sjalteakselen.... Funker sikkert ;)
-69 Fastback
-60 T1
User avatar
erika
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 2302
Joined: Mon Sep 24, 2007 4:29 pm

Sv: Djupevik's 1963 Type 3 Variant

Post by erika »

Bra fremdrift her Christian!
Ingen fornuft - ren entusiasme!
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Djupevik's 1963 Type 3 Variant

Post by Tistlo »

lagg ikkje merke til att den synkroniserings ringen hang på kasso! er den ny eller brukt?  kan aldri tenka meg at den kassa har vert opna, for so å ta ut ein ring og henge den på utsida. trur heller att gamle eigaren har fått den ringen ein plass og so har han festa den på reservekassa berre for å ha den ein plass han finn den igjen.  men ikkje godt å sei eigentlig.
TLF: 97419035
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Djupevik's 1963 Type 3 Variant

Post by djupevik »

Må prøve å få gjort litt når man kan. Plutselig er jeg 2-3 uker borte på jobb :P
Er ikkje aktuelt at denne ikkje skal være klar når cruisingsesongen setter inn for fullt! :)

Enig med deg Tistlo, trur ikkje den er plukka ut, men var redd den hang der fordi den som står på er gåen. Synes byttekassa virka litt treigare å sjalte, men det kan jo løsne fint med ein gang den har fått litt ny frisk olje ettersom den har låge ute. Satsar på at teorien din stemmer!
Eit alternativ er jo også å finne ut ka ulyden i den kassa som stod i kom frå og eventuellt bytte lager om det er det som er gåent i den...
Last edited by djupevik on Mon Feb 18, 2013 5:35 pm, edited 1 time in total.
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Djupevik's 1963 Type 3 Variant

Post by djupevik »

Henrik wrote:
djupevik wrote: Ja koblinga fulgte bilen så eg berre tar av den koblinga som står igjen på delekassen. Trur eg:-)
Bare selve akselen er lik så.
Ser ut som dei er heilt like :thup
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Djupevik's 1963 Type 3 Variant

Post by Tistlo »

treig å sjalta ja, huks den har lågge i sikkert 20-30 år i eit veahus, fyll på ny olja, kjøyr den god å varm, og skift olja igjen. bruk gjerne 75w-90
TLF: 97419035
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Djupevik's 1963 Type 3 Variant

Post by djupevik »

Den er god :-) Det er forresten noken pluggar som mangla på sida. Er disse å få kjøpt ein plass? Kan vel berre plukkast frå den andre, men dei så litt shabby ut :-P
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Djupevik's 1963 Type 3 Variant

Post by Tistlo »

kva plugga tenker du på no? er vel berre ein påfyllingsplugg
TLF: 97419035
User avatar
djupevik
Styret
Styret
Posts: 1250
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:41 am
Location: Bergen (fra Førde)

Sv: Djupevik's 1963 Type 3 Variant

Post by djupevik »

Dei som skal være her:

Image
(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
Post Reply