Page 1 of 4
					
				56 splittboble
				Posted: Thu Aug 11, 2011 11:57 pm
				by Viljar
				
			 
			
					
				Sv: 56 splittboble
				Posted: Sun Aug 14, 2011 4:43 pm
				by Solan
				Kult med enda en "splittboble" i byen, regner med at det er sveist inn splittrute, dvs karosseri fra en gammel oval? Og er det nyere bunnplate, 67 ? Slit'an!
			 
			
					
				Sv: 56 splittboble
				Posted: Sun Aug 14, 2011 5:38 pm
				by Jon T
				Ser ut som du har fått gjort de riktige tingene.
Grattis med fin bil!
			 
			
					
				Sv: 56 splittboble
				Posted: Sun Aug 14, 2011 6:05 pm
				by Trond Dahl
				Solan wrote:
Kult med enda en "splittboble" i byen, regner med at det er sveist inn splittrute, dvs karosseri fra en gammel oval? Og er det nyere bunnplate, 67 ? Slit'an!
Denne så jeg på for mange år siden da den sto i Stavanger. Det er ikke splitt bakvindu for det har helt feil form. Tipper det er oval vindu de har sveist på en pinne i midten :-) ?
 
			
					
				Sv: 56 splittboble
				Posted: Sun Aug 14, 2011 8:57 pm
				by Viljar
				Oval med stolpe i midten ja. Bunnplate er og fra 56, men står på balljoint forstilling som er ombygd til å passe. Må gjøre noe med dette, da den er dårlig, og demperen tar i når bilen jekkes opp, ser litt løye ut heile greiene. Men det er faktisk blitt godkjent sånn.
Har kjørt den nesten 2000km så langt i sommer, kjekkere å kjøre denne enn 1302en!
			 
			
					
				Sv: 56 splittboble
				Posted: Sun Aug 14, 2011 9:04 pm
				by Viljar
				
Kanskje noen som kjenner igjen dette gliset til høyre, har vært på BugOut et par ganger med den. Kom jo med på verveheftet og den. 

 
			
					
				Sv: 56 splittboble
				Posted: Sun Aug 14, 2011 10:35 pm
				by Tistlo
				Du skakje berre setta på han linkpin forstilling og bygga om te 5 bolt igjen då? 

kom seg no ivertfall dramatisk med litt ny farge og tøft med matt panser mot blank lakk!!
 
			
					
				Sv: 56 splittboble
				Posted: Sun Aug 14, 2011 11:34 pm
				by Viljar
				Har litt lyst på 5-bolt igjen ja...
Sku hatt nytt panser på den, e litt smådårlig da som sto på. Burde kanskje fått tak i et bedre W lokk og, eller reparera da som eg har. Skjermane + diverse får eg tak i nytt neste gang eg skal til Tyskland. Dei som står på e litt dårlige, med bengalakk på...
			 
			
					
				Sv: 56 splittboble
				Posted: Mon Aug 15, 2011 7:33 pm
				by Tistlo
				solenge da e orginalskjermar so e da reddbart(e min meining)
			 
			
					
				Sv: 56 splittboble
				Posted: Mon Aug 15, 2011 11:17 pm
				by Viljar
				Trur det blir nye hos CSP her... Mulig du vil overta dei gamle ein dag...
			 
			
					
				Sv: 56 splittboble
				Posted: Sun May 06, 2012 1:02 am
				by Viljar
				Fikk tak i brukbare skjermer fra 62, så det kan bli bra.
[img width=399 height=600]
http://i113.photobucket.com/albums/n232 ... GP6995.jpg[/img]
Dette er jo helt feil, og dårlig. Så kjøpte ny linkpin puma forstilling hos CSP.
[img width=399 height=600]
http://i113.photobucket.com/albums/n232 ... GP6994.jpg[/img]
Tok med noen nye bremser samtidig.
 
			
					
				Sv: 56 splittboble
				Posted: Sun May 06, 2012 1:22 pm
				by Nordtveit
				kan jeg spørre hva komplette skivebremser og kalippere kom på?
			 
			
					
				Sv: 56 splittboble
				Posted: Sun May 06, 2012 10:03 pm
				by Viljar
				
			 
			
					
				Sv: 56 splittboble
				Posted: Sun May 06, 2012 10:05 pm
				by Viljar
				Disse er med TÜV papirer opp til 140hk. Mener det var 120hk på de uten hull. Enda mindre på de uventilerte.
			 
			
					
				Sv: 56 splittboble
				Posted: Mon May 07, 2012 2:06 am
				by Solan
				Mindre enn 120 hk på ovalen, Eivind?? Nei, GO BIG !!!