![Smiler :)](./images/smilies/smiley.gif)
![Smiler :)](./images/smilies/smiley.gif)
Kanalene var også vekke, men den var bra ellers og i bunn og grunn ”solid”, som det ofte sies. Det tekniske er blitt tatt opp gjennom de siste årene. Bilen har hatt en 1600 ble raskt satt sammen for å gjøre bilen flyttbar, og den har vist seg å holde lengre enn antatt. Så dokaen har fått kjørt litt rundtom mellom Tysnes og Bergen, og har fått være med på diverse Bug Out og Vårmønstringer, til politiets fortvilelse. Orginalmotoren ble tatt ut og tenkt fikset opp, men å jobbe med bil på dagtid, kveldstid og i hobby ble demotiverende. Så en annen 2litersmotor ble skaffet for å gjøre det enklere. Og rustsveisingen skal André ta seg av. Dokaen stod først en stund på Hop uten at ting ble gjort, og så stuet vekk på Tysnes i påvente av tid. Jeg fikk meg også en delebil, som tok tiden fra dokaen, da jeg ble til å fikse opp delebilen først. Så den nye motoren til dokaen ble det ikke noe av. Men delebilen ble siden solgt videre, etter å ha bragt meg halve europa rundt omtrent, og lever i beste velgående ennå. En solid globetrotter som har reist enda lengre.
Fritselsen etter å få dokaen på veien er stor, så nå har den stått hos André en stund i påvente av å bli sveist. Batteribunn og hjulbuer bak er tatt, nå gjenstår stort sett bare kanaler og litt rammebiter rundt kanalene. Enda en ny motor er anskaffet, så så snart jeg får komplettert denne og justert og gjort den klar, kan den smokkes inn i bilen Bilen skal utstyres med litt ekstra lamper og kunne brukes som en slags havaribil med verktøy og sånt liggende klar for utrykning.
![Smiler :)](./images/smilies/smiley.gif)
![Rekke tunge :P](./images/smilies/tongue.gif)
Men, siden jeg bor i Lillestrøm nå, så går jo tiden mellom hver gang ting blir gjort her og…