Djupevik's 1966 Boble
Moderators: Global moderator, Global moderator
Sv: Djupevik's 1966 Boble
Den er grei. Eg hadde ei lita sånn tang, men den(eller meg) var ikkje sterk nok til å knipe det heilt ihop
Synes det er kjekt å få gjort litt så smått sjølv også
Eg tok å skrudde opp den gamle bensinpumpa no for litt sidan i dag og den såg heilt fin ut innvendig. Den var heilt tørr for bensin på membranen på den sida som går ned mot blokka, så denne regner eg med er heilt i orden... (desverre)
Tok meg så ein rånetur igjen, og peila oljen igjen. Nivået har økt, og det luktar sterkt av bensin igjen etter berre ein tur :/
Då er vel neste skritt å sjekke forgassaren? Las på thesamba om ein som hadde samme problemet. Hans luftfilter var fullt i bensin som igjen hadde kom seg fra luftfilteret og ned gjennom slangen til "luftehullet" for blokka.
Synes det er kjekt å få gjort litt så smått sjølv også
Eg tok å skrudde opp den gamle bensinpumpa no for litt sidan i dag og den såg heilt fin ut innvendig. Den var heilt tørr for bensin på membranen på den sida som går ned mot blokka, så denne regner eg med er heilt i orden... (desverre)
Tok meg så ein rånetur igjen, og peila oljen igjen. Nivået har økt, og det luktar sterkt av bensin igjen etter berre ein tur :/
Då er vel neste skritt å sjekke forgassaren? Las på thesamba om ein som hadde samme problemet. Hans luftfilter var fullt i bensin som igjen hadde kom seg fra luftfilteret og ned gjennom slangen til "luftehullet" for blokka.
(o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
https://www.instagram.com/thulevik/
Sv: Djupevik's 1966 Boble
Hmm, ta å rens og vask filteret ditt og fyll opp med olja. og blås ut driten i slangen frå filter til åndinga på blokka
TLF: 97419035
Sv: Djupevik's 1966 Boble
Trur du det holder med ein kjapp luftfilterservice altså? Var mykje kvit/grå oljekremaktig gugge i den slangen. Det lukta godt av bensin i olja i filteret, men det var i alle fall oljekonsistens på det som låg der.. Burde eg rense filteret med noke raudsprit eller noke anna kjekt noke også før eg fyller i olje og monterer det igjen?
Hadde jo vore kult om dette var årsaka til problema, men las også at dei snakka om stuck float valve. Dette er vel det som heite flottør ventil? Om det er denne som er syndaren hos meg, er det noke som eg lett kan klare å fikse igjen eller er det sånn ein vanligvis må kjøpe nytt for å få til å fikse igjen?
-som alltid, eg spørr først og prøva etterpå Har lyst å køyre meir boble no i påska, så hadde vore kjekt å fått det på stell
Hadde jo vore kult om dette var årsaka til problema, men las også at dei snakka om stuck float valve. Dette er vel det som heite flottør ventil? Om det er denne som er syndaren hos meg, er det noke som eg lett kan klare å fikse igjen eller er det sånn ein vanligvis må kjøpe nytt for å få til å fikse igjen?
-som alltid, eg spørr først og prøva etterpå Har lyst å køyre meir boble no i påska, så hadde vore kjekt å fått det på stell
(o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
https://www.instagram.com/thulevik/
Sv: Djupevik's 1966 Boble
Det er nok ikkje berre luftfilteret som treng service, men ta å rens det! motoren har godt av det! Eg pleier å tømma ut oljo/driten so skåla litt bensin rundt i filteret, so ta fingen å grava ut sanden i kroken rundt filteret og tilslutt ein skål med bensin før eg tørkar det innvendig og hell på ny olja.
Det kan vera det renn over i flottøren din, eller tette dyser ja. du kunne jo godt ha vurdert å plokka ut gassaren å demontert/blåst gjennom alle dyser og kanalar og vaska ut av flottørkammeret, men merkar du noko om motoren går dårleg? eller går den som den skal?
Det kan vera det renn over i flottøren din, eller tette dyser ja. du kunne jo godt ha vurdert å plokka ut gassaren å demontert/blåst gjennom alle dyser og kanalar og vaska ut av flottørkammeret, men merkar du noko om motoren går dårleg? eller går den som den skal?
TLF: 97419035
Sv: Djupevik's 1966 Boble
Spørst om eg ikkje berre må få tak i eit sånt rebuild kit til forgassaren då ja. Den gikk heilt fint før eg satte den vekk i garasja og hadde samme problemet. Men no etter eg tok den ut så har den vore litt følsom for raske gasspådrag. Den dropper litt på turtall før den begynner å øke.. Gassar eg forsiktig akkurat i begynnelsen så går den heilt fint. Ikkje noken tegn til fusk eller ujamn gange. Motoren maler fint på alle turtall ellers.
(o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
https://www.instagram.com/thulevik/
Sv: Djupevik's 1966 Boble
Akselerasjonsdysa begynner å tettna seg til ivertfall då, kjøp deg eit sånt rebuild sett
TLF: 97419035
Sv: Djupevik's 1966 Boble
Då var det bestilt, takk for tips
Blir spennande å begynne å fikle med forgassar... Kanskje eg burde skaffa meg ein anna brukt som fungerar til backup Har no sett noken tråder på det emnet her før meina eg, så eg får ta å glo litt der og finne ut blandt anna ka ein brukar for å reingjere det. Synes eg hugsa noke om sitronsyre i noken kjøkkengryter eller noke sånt + noke om å blåse dei reine med potetmel
Har komt meg tilbake i bergen no, men trur eg skal reise tilbake neste helg om eg har fått rebuild kitet, og så kanskje køyre bobla tilbake til bergen no som det er så fint vær
Filteret ble forresten godt renska. Låg no litt sand og skit nedi der.. Skjønte forsåvidt ikkje heilt patenten på det, men det kan hende eg har skjønt det riktig. Slik eg forstod det ligger olja berre i bunnen av beholderen og er ikkje i kontakt med sjølve filteret. Er det berre meininga at tunge partikler skal dette ned og legge seg i olja då eller?
Blir spennande å begynne å fikle med forgassar... Kanskje eg burde skaffa meg ein anna brukt som fungerar til backup Har no sett noken tråder på det emnet her før meina eg, så eg får ta å glo litt der og finne ut blandt anna ka ein brukar for å reingjere det. Synes eg hugsa noke om sitronsyre i noken kjøkkengryter eller noke sånt + noke om å blåse dei reine med potetmel
Har komt meg tilbake i bergen no, men trur eg skal reise tilbake neste helg om eg har fått rebuild kitet, og så kanskje køyre bobla tilbake til bergen no som det er så fint vær
Filteret ble forresten godt renska. Låg no litt sand og skit nedi der.. Skjønte forsåvidt ikkje heilt patenten på det, men det kan hende eg har skjønt det riktig. Slik eg forstod det ligger olja berre i bunnen av beholderen og er ikkje i kontakt med sjølve filteret. Er det berre meininga at tunge partikler skal dette ned og legge seg i olja då eller?
- Attachments
-
- T1 luftfilter.JPG (18.85 KiB) Viewed 1453 times
(o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
https://www.instagram.com/thulevik/
Sv: Djupevik's 1966 Boble
Heisann.
I dag er jeg tilbake i Førde for å se litt mer på bobla mi. Om jeg klarer å få bort bensinen i olja så kan det hende jeg kan kjøre bobla til Bergen denne helga
Var en liten tur på Breistein på onsdag, og ble selvfølgelig enda mer gira på å få bobla til Bergen. Har jo allerede gått glipp av årets første solskinnsdager :/
Lukta på olja i dag aller først, og her lukter det ikkje bensin no i det heile. Er det fordi det har fordampa eller er det fordi det bare er veldig lite bensin i oljen og eg overreagerer?
Og så ein ting til eg lurer litt på. Når eg fyller bensin så ooser det bensin i heile kupeen. Dette er jo 2 veker sidan no, men bilen har jo stått sidan eg fyllte. Betyr det at bensinlokket må ha nye pakningar eller er det berre sånn det er på disse gamle bilene?
EDIT: Om flottørventilen har hengt seg opp. Hvor renner da den overflødige bensinen?
I dag er jeg tilbake i Førde for å se litt mer på bobla mi. Om jeg klarer å få bort bensinen i olja så kan det hende jeg kan kjøre bobla til Bergen denne helga
Var en liten tur på Breistein på onsdag, og ble selvfølgelig enda mer gira på å få bobla til Bergen. Har jo allerede gått glipp av årets første solskinnsdager :/
Lukta på olja i dag aller først, og her lukter det ikkje bensin no i det heile. Er det fordi det har fordampa eller er det fordi det bare er veldig lite bensin i oljen og eg overreagerer?
Og så ein ting til eg lurer litt på. Når eg fyller bensin så ooser det bensin i heile kupeen. Dette er jo 2 veker sidan no, men bilen har jo stått sidan eg fyllte. Betyr det at bensinlokket må ha nye pakningar eller er det berre sånn det er på disse gamle bilene?
EDIT: Om flottørventilen har hengt seg opp. Hvor renner da den overflødige bensinen?
Last edited by djupevik on Fri Apr 16, 2010 6:53 pm, edited 1 time in total.
(o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
https://www.instagram.com/thulevik/
Sv: Djupevik's 1966 Boble
Ja då var forgassaren skifta. Fort gjort det Bilen starter og alt, og no er "rusket" når eg gir på frå tomgang vekke. Må sikkert justere inn litt forskjellig, men eg synes motoren blei litt vel rar. Den går litt ujavnt høyres det ut som, nesten som ein sylinder fuska litt.
Desverre så laver det ned med snø her no så eg får ikkje gjort så mykje meir. Tok ei lita stripe i boligstrøket her og motoren virka no som den gikk greit likevel.
Desverre så laver det ned med snø her no så eg får ikkje gjort så mykje meir. Tok ei lita stripe i boligstrøket her og motoren virka no som den gikk greit likevel.
(o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
https://www.instagram.com/thulevik/
Sv: Djupevik's 1966 Boble
Etter litt justering på forgassaren så maler bobla fint så bare det. Den fekk nok litt for mykje bensin på tomgang når den gikk så ujevnt.
Skifta olja på ny i dag igjen og tok ein liten tur. Synes ikkje det lukta noke særlig av bensin av olja etter denne turen. Når eg kjørte tilbake så kjørte eg vel max 5-10 minutta og då synes eg det lukta litt bensin alikavel, men det har eg jo blitt fortalt at det er vanlig ved småkøyring.
Planen vidare no blir å overhale den andre forgassaren når eg kjem til Bergen. Må ha noke å putle på med der også. Tenker bobla kjem seg til Bergen neste gang eg reiser heim
Skifta olja på ny i dag igjen og tok ein liten tur. Synes ikkje det lukta noke særlig av bensin av olja etter denne turen. Når eg kjørte tilbake så kjørte eg vel max 5-10 minutta og då synes eg det lukta litt bensin alikavel, men det har eg jo blitt fortalt at det er vanlig ved småkøyring.
Planen vidare no blir å overhale den andre forgassaren når eg kjem til Bergen. Må ha noke å putle på med der også. Tenker bobla kjem seg til Bergen neste gang eg reiser heim
(o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
https://www.instagram.com/thulevik/
Sv: Djupevik's 1966 Boble
Kom over ein artig ting i Haynes'en min når jeg var hjemme sist. En liten tabell med motortypene og effekt. Jeg trodde det var 50hk på 1600 dobbeltport. Men i følge denne så er det visst 50HK i min 1300 I tillegg så er det 60HK i AH og AE 1600 blokkene, mens det er 48 i AS som er 1600 dobbeltport. Får det ikke til å stemme at min singelport 1300 skulle ha 2 hester mer enn en dobbeltport 1600.
Hva har folk å si? Slenger også inn noen bilder jeg tok på søndagen før jeg reiste til Bergen igjen. Rett etter dette greide jeg å låse bilen med nøklene igjen i bilen. 15 minutt med binders tok seg av den saken Ellers slo startmotoren inn kvar einaste gang denne helga
Hva har folk å si? Slenger også inn noen bilder jeg tok på søndagen før jeg reiste til Bergen igjen. Rett etter dette greide jeg å låse bilen med nøklene igjen i bilen. 15 minutt med binders tok seg av den saken Ellers slo startmotoren inn kvar einaste gang denne helga
(o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
https://www.instagram.com/thulevik/
Sv: Djupevik's 1966 Boble
Jaggu flott boblo di
Men ang hestakrefter så er ikkje dei til å verta kloke av... Fordi det er so mykje vas etter som det er to forskjellige "normer" for å skriva hestakrefter. DIN eller SAE norm. Det er nok SAE i haynesen, mens det er vanlig å operera med DIN.
1300 har 40 HK (DIN) eller 50 (SAE)
1500 har 44 HK (DIN) eller 53 (SAE)
1600 har 50 HK (DIN) eller 60 (SAE)
Haynes er vel amerikansk noko som forklarar klusset.. der det er oppgitt AS 1600 står da og fuel injection(USA) og då yter vel dei dårlegare enn med forgassar ser da ut som
Men ang hestakrefter så er ikkje dei til å verta kloke av... Fordi det er so mykje vas etter som det er to forskjellige "normer" for å skriva hestakrefter. DIN eller SAE norm. Det er nok SAE i haynesen, mens det er vanlig å operera med DIN.
1300 har 40 HK (DIN) eller 50 (SAE)
1500 har 44 HK (DIN) eller 53 (SAE)
1600 har 50 HK (DIN) eller 60 (SAE)
Haynes er vel amerikansk noko som forklarar klusset.. der det er oppgitt AS 1600 står da og fuel injection(USA) og då yter vel dei dårlegare enn med forgassar ser da ut som
TLF: 97419035
Sv: Djupevik's 1966 Boble
Takkar for det Tistlo. Eg mistenkte at det var noke med målinga av effekten ja, men la ikkje merke til det med innsprøytinga, så då forklara det koffor en dobbelport 1600 gir mindre hest enn en 1300 med forgassar
(o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
https://www.instagram.com/thulevik/
Sv: Djupevik's 1966 Boble
Oppdatering:
Har skiftet hjullager framme på høyre side. Nye stabstagklemmer er på plass fra unneberg etter å ha konkludert med at de jeg hadde var ALT for små for at eg skulle klare å få de på med ei vanlig røyrtang. Har hatt eit tilfelle der starteren ikkje har slått inn sist jeg brukte den, og da hjalp det å kakke litt på starteren. Nå skal jeg skifte bærekulene framme og feilsøke litt elektrisk ettersom hornet kun får 3.7V og derfor ikke virker, så blir det nok EU
Litt bilder fra forrige helg som en kamerat tok:
Har skiftet hjullager framme på høyre side. Nye stabstagklemmer er på plass fra unneberg etter å ha konkludert med at de jeg hadde var ALT for små for at eg skulle klare å få de på med ei vanlig røyrtang. Har hatt eit tilfelle der starteren ikkje har slått inn sist jeg brukte den, og da hjalp det å kakke litt på starteren. Nå skal jeg skifte bærekulene framme og feilsøke litt elektrisk ettersom hornet kun får 3.7V og derfor ikke virker, så blir det nok EU
Litt bilder fra forrige helg som en kamerat tok:
- Attachments
-
- 34361_10150215282045521_853570520_13093799_608986_n.jpg (100.99 KiB) Viewed 1403 times
-
- 34361_10150215282050521_853570520_13093800_848813_n.jpg (91.16 KiB) Viewed 1402 times
-
- 34361_10150215282055521_853570520_13093801_2585813_n.jpg (108.21 KiB) Viewed 1296 times
-
- 34361_10150215282060521_853570520_13093802_6298983_n.jpg (96.97 KiB) Viewed 1623 times
-
- 34361_10150215282070521_853570520_13093803_1462141_n.jpg (79.45 KiB) Viewed 1361 times
(o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/thulevik/
https://www.instagram.com/thulevik/
Sv: Djupevik's 1966 Boble
Veldig fin originalbil!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein