Trabant

Har du ting du vil bli kvitt men som ikke er direkte bilrelatert?
NB! Gjelder KUN privat salg. Firma og leverandører bes bruke finn.no eller andre egnete salgs kanaler
Post Reply
User avatar
Sander
Supermedlem
Supermedlem
Posts: 1232
Joined: Sun Sep 02, 2007 8:52 pm

Trabant

Post by Sander »

Videresender ei melding eg fekk. Har de interesse.....ta kontakt;

Eg har forstått at du er interessert i gamle bilar - særleg tyske bilar.
Familien min og eg har i mange år vore interessert i tysk kultur. Vi snakkar bra tysk og eldste dotter vår har kjøpt seg ei lita leiligheit i sentrum av Berlin der vi er fleire gonger for året. Vi har mange vener frå aust og i eit svakt øyeblikk blei det til at vi kjøpte oss ein gammal Trabant som vi fekk importert til Norge og har brukt ute på Reksta. Vi trengde transportmiddel der til Rognaldsvåg då kommunen la ned båtstoppet i Larsvika. No skal bror min ta over det vesle gradsbruket der ute, og då  innser eg at vi må kvitte oss med denne spesielle bilen som tek plass på løa vår. Det siste året har bremsene vore dårlege, og eg har ikkje brukt bilen på litt over eitt  år. Ved EU-kontrollen bestemte eg meg for å avskilte han. For no tek vi med bilen vår her i Florø på båten til Rognaldsvåg og har ny bil der ute medan vi har ferie.

Ville du vere interessert i å kjøpe denne gamle kultbilen? Eller kjenner du nokon som ville vere interessert?  Om ca 5 år er bilen også veteranbil. Denne biltypen er no blitt svært etterspurd i Tyskland der dei har mange klubbar og t.d. har oppretta billøp med den i Berlin. Eg ønskjer ikkje å tene pengar på bilen, men eg har lagt ut kr 25000 for han ( innkjøp, importavgift, registrering..) og ville bli glad for å få dekka dette. Men det viktigaste er at bilen får ein eigar med kjærleg omsorg som held han ved like og som vil få glede av han.


Ta kontakt om eg skal formidle kontakt!
-78 T1 1303 Karman Cab
-75 T2 1600 Westfalia camping bay
-74 T1 1303 S    + 1997
-72 T1 1302 LS    + 2001
-69 T1 1300        + 1986
-54 T1 1200        + 1982
User avatar
VW 181
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 3009
Joined: Fri Sep 07, 2007 3:54 pm
Location: Bergen

Sv: Trabant

Post by VW 181 »

Stilig!  :thup

Øst-Tysklands svar på boblen, nemlig deres folkevogn.
Har sett en del av disse, og det er biler med sjarm.  :)

Håper noen med interesse for disse bilene tar vare på denne.  :)
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
User avatar
Frode Oij
Seniormedlem
Seniormedlem
Posts: 265
Joined: Wed Feb 08, 2012 7:01 pm
Location: Bergen
Contact:

Sv: Trabant

Post by Frode Oij »

Trabant er utrolig artige biler. Prøvde en i Krakow for noen år siden. Glemmer det aldri  :thup
Hadde kronasjen vært på plass så hadde jeg handlet denne.

Lykke til med salget.
1973 VW 1300s Maya gull "Fiona" - SOLGT
1962 VW 1200  Rød (L456) "Christine" SOLGT
 
_______________________________________________________
Fordelen med små biler er at du kan få plass til mange flere i køen.
Post Reply