Vi trenger FAGFOLK...!!!

Her finner du siste nytt fra VWACB til klubbens medlemmer.

Moderators: Global moderator, Global moderator

itsa69corvette
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 1
Joined: Tue Aug 25, 2009 7:21 pm

Sv: Vi trenger FAGFOLK...!!!

Post by itsa69corvette »

Jeg er faglært elektromontør, og kan kanskje komme til avtalte tidspunkt.    Har desverre hektiske dager, så tiden er begrenset, men for å si det sånn.    Trenger dere flere til å utføre arbeid på elektrisk, trenger man egentlig bare en håndfull nevenyttige karer, som kan utføre arbeidet under veileding av en montør.
Så...... er det en del som skal gjøres foreslår jeg følgende;  Jeg kan komme på befaring for å kartlegge omfanget, og vurdere hva som kan gjøres av ikke faglærte personer, og hva som bør gjøres av montør.  Så kan vi avtale en dag der man f.eks. samler en gjeng, og får unnagjordt så mye som mulig i en jafs.
Jeg kan stille med sterkt rabatterte priser på materiell.
Er dette interresant ?
User avatar
Moshe
Global moderator
Global moderator
Posts: 3296
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:14 pm
Location: Ulset, Bergen
Contact:

Sv: Vi trenger FAGFOLK...!!!

Post by Moshe »

itsa69corvette wrote: Jeg er faglært elektromontør, og kan kanskje komme til avtalte tidspunkt.    Har desverre hektiske dager, så tiden er begrenset, men for å si det sånn.    Trenger dere flere til å utføre arbeid på elektrisk, trenger man egentlig bare en håndfull nevenyttige karer, som kan utføre arbeidet under veileding av en montør.
Så...... er det en del som skal gjøres foreslår jeg følgende;  Jeg kan komme på befaring for å kartlegge omfanget, og vurdere hva som kan gjøres av ikke faglærte personer, og hva som bør gjøres av montør.   Så kan vi avtale en dag der man f.eks. samler en gjeng, og får unnagjordt så mye som mulig i en jafs.
Jeg kan stille med sterkt rabatterte priser på materiell.
Er dette interresant ?
Vi har allerede en mann (Frode Algrøy) som har sett på lokalet og vurdert hva som skal til og som stiller med materiell og kunnskap. Det han i første rekke trenger er noen kyndige å samarbeide med, da kan det bli bra og det kan gå unna... ;)
Jeg foreslår at dere to kanskje kan stikke hodene sammen med planleggingen og utførelsen - og så dra veksler på de andre som er "medium kyndige" på området for hjelp og fleksibilitet... :thup

Jeg kan ta kontakt med ham i morgen, så ser vi hva det blir til.
Han bor på Sotra, så han har jo litt lenger vei til Breistein enn det du har (hvis du bor i Åsane enda, da...), så det kan jo være greit å ha en med lokal tilknytning hvis det blir litt frem og tilbake-greier...
75 VW1303 Boble *8/8-2022
84 VW Golf Cab. *8/7-2019
96 VW1600i Boble *11/10-2017
77 VW2000 Camper *25/1-2015
59 VW1200 Boble *8/10-2014
72 VW1600 Pick Up *20/9-2013
70 VW1200 Fridolin *5/12-2012
61 VW1200 Boble *27/5-2007

69 Boble *2020-2021
64 Notchback *2008-2017
74 Boble Cab *2006-2015
68 Notchback *2008-2009
67 Notchback *2004-2005
66 Boble *2003-2005
User avatar
VWACB
Global moderator
Global moderator
Posts: 289
Joined: Fri Aug 31, 2007 11:55 am
Location: Sartor Storsenter
Contact:

Sv: Vi trenger FAGFOLK...!!!

Post by VWACB »

Vi trenger fortsatt noen "fagfolk"  :thup

En som kan se på løftebukken. Den er begynt demontering og trenger en hjelpende hånd.
Maler: Som kan sparkle gips veggene

Og sikkert fler som vi har glemt.
Meld din interesse under, eller send oss en E-post på post@vwacb.com, gjerne med mobilnummer slik at vi kan kontakte deg.
Last edited by Anonymous on Sat Sep 05, 2009 8:23 pm, edited 1 time in total.
Klubb for luftavkjølt VW
Post Reply