Bilen ble kjøpt ny i 1969 av svigerbestefar og ble brukt i under to år før han fikk hevet kjøpet da det var endel småtøys med den, i 1973 ble den kjøpt av en ny kar som har brukt den mye, etter 2000 ca har den gått lite og fra 2009-2013 gikk den 3 mil (tur retur Berge & Co). Jeg og Henrik var i Førde på søndag og henta den hjem, og kun en time etter ankomst BBH var bilen ute å kjørte for egen maskin.

Bilen er gått nesten 200 tusen km så den er litt rufsete og har behov for litt sveising (A stolpe førerside og litt kanal) og endel pakninger men ellers veldig bra.
Planen er enkel, holde den som en litt kul/røff bruks veteran.
Jeg kjenner at det blir vanskelig å begrense meg, så allerede natt til mandag var bilen allerede vasket og polert.
Nå gjenstår å bytte bremseslanger, bremseklosser og dempere så vil den nok gli gjennom eu kontrollen.

Hvis noen har vindu og dørpakninger liggende, svart førersete sittepute eller tepper liggende så gi lyd.
[img width=800 height=450]http://i215.photobucket.com/albums/cc32/haakidal/Squareback/DSC_0599_zpshkocvsgw.jpg[/img]