A eller B, det er det store spørsmålet!

Har du noen gode tips eller triks å dele med dine luftkjølte venner? Eller har du et problem du ønsker hjelp til?

Moderators: Global moderator, Global moderator

Post Reply
User avatar
Ivar
Seniormedlem
Seniormedlem
Posts: 392
Joined: Tue Nov 10, 2009 10:05 pm

A eller B, det er det store spørsmålet!

Post by Ivar »

Midt i Den store verkstadryddinga, dukka den opp igjen.
Denne istykkerskrudde Brazilianaren.
Demontert av ein 14-åring, som lurte på kva som var inni......
Tidlegare eigar kjøpte denne motoren ny frå Brasil, og seier den gjekk vesentleg mykje bedre enn den 1600 DP'n som sto der før.
Motorkoden er kun ein sirkel, med eitkvart inni, og A. Ingen fresemerker ingen utydeligheiter.......
Dagens spørsmål er om denne er bedre å skru saman enn ein original, fabrikkoverhalt, lite kjørt, singelport B motor??

Skal fortsatt ikkje trimma og styra på (trur eg.....)

Kom igjen, hiv deko frampå og bevis at forumet klinker fb, med ei hånd på ryggen ;D
..........vern gjennom bruk!      |o * o|
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: A eller B, det er det store spørsmålet!

Post by Tistlo »

sirkel med inkat inni kan vel bety bytemotor? du har ikkje bilde av detta?
alle genuine vw motorar skal ha motornummer

men den B motoren din høyrest jo bra ut då! 1600 singelport er bra motorar med godt botndrag...perfekt i ein T2 pikcup.
TLF: 97419035
User avatar
sveineka
Supermedlem
Supermedlem
Posts: 521
Joined: Mon Sep 03, 2007 8:51 pm
Location: Frekhaug

Sv: A eller B, det er det store spørsmålet!

Post by sveineka »

på Bussen min er det ein byttemoter, og der er det poppa på et nytt nummerskilt.... hva som er under har eg ikke sjekka....
I MIN garasje.....

73- 1303 cab (Sabben)
72- 1302 Felleskjøpet
71- Swithun 50ccm(i deler)
73- Rico camper (Daffy)
User avatar
Solan
Styret
Styret
Posts: 5236
Joined: Mon Sep 03, 2007 1:08 pm
Location: Fan'a...

Sv: A eller B, det er det store spørsmålet!

Post by Solan »

Du må jo selvsagt spare på begge disse motorene! Men jeg er enig med Tistlo, en singelport 1600 er en bra motor, klubbussen har en slik en i hekken (hvis det er lov å si...)  :thup
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
User avatar
Ivar
Seniormedlem
Seniormedlem
Posts: 392
Joined: Tue Nov 10, 2009 10:05 pm

Sv: A eller B, det er det store spørsmålet!

Post by Ivar »

Gløymde å ta bilder sjølvsagt, men eg lurer litt på dette med oljekjøling då......
Er jo 'dobbelt' så stor oljekjølar i doghouse på brazilianaren då, og singelport kan den jo få, om det er suksessfaktor.
Kor er det med oljekanalar og kapasitet på oljepumpe? Er pumpene like?

Temaet har jo vore oppe før, singel kontra DP.
Momentet har jo med gasshastigheten og fylling å gjera, men om ein beholder enkel forgassar, vil ein ikkje få samme effekt sjølv om det er DP topp??
Blir jo like lange innsug av den grunn!?!

Skal prøve på bilder i kveld.....om minnet er med meg :P
..........vern gjennom bruk!      |o * o|
Post Reply