Page 1 of 1
FÅTT TAK I - Hastar: 1stk berekula T2 - FÅTT TAK I
Posted: Thu May 28, 2015 6:27 pm
by Tistlo
nokon som har 1 stk berekula til bay, ny liggande? har på veg ifrå tyskland men skulle hatt fort som f.
Sv: HASTAR: 1stk berekula T2
Posted: Mon Jun 01, 2015 7:45 am
by Ivar
Du skulle ha ringt! Ligg i 2x nye på lur her

Sv: HASTAR: 1stk berekula T2
Posted: Tue Jun 02, 2015 7:50 am
by Ivar
Ein ting til.
Har nett skifta alle fire ein gong til på Plokkopp'en. Sist var i septober 2013. Har trilla (les: rista) 20'km omlag
Grunn til skifte, var at det var slitt hol i mansjettane på dei to øverste!?!
Ved demontering viste det seg at grunnen til dette er plastikken som er 'lagerskål' rundt kula er løsna og komme ned i mansjetten. Låg som eit laust appelsinskall inni mansjetten, og hadde gnagd set ut gjennom denne!!
Når eg no skifta kuler, hadde eg av mansjetten for å sjå kor det ser ut. Skrekkelig tort. Eit snev av noko kvitt feitt var det, men ikkje imponert.
Har derfor bora hol på toppen av alle kulene, og gjenga inn greasenipplar. Også på den sida var det forsvinnande lite smørelse. Det gjekk 11-14 pump i fettpressa før det kom ut på undersida.
Smører dei 5 niplane i forstillinga kvar 5000km, så om eg har 5 eller 9, så er det ikkje noko problem
Blir spennande å sjå om dette har nokon effekt.
Sv: HASTAR: 1stk berekula T2
Posted: Thu Jun 04, 2015 12:50 am
by Tistlo
takk for redningen. ein buss til på vegen og forhåpaneligvis til stavangertreffet i helge.
ang da andra, da skal vel vera bra romsleg rundt kulo før lagerskåla i plast får muligheit til å komma seg rundt?? er klar over dårlig smørning på nye kuler. vart hastemontert idag, må uansett skiftast fleire kuler på sikt(neste eu) så då vert da nok greasnipplar. da er einaste måten å få noko levetid ut av dei

noko anna er desse meyle kulene har eit dårlig rykte på seg når da gjeld å vera for tronge i serken. korleis opplevde du da etter 20tusen kjørde km? mange so klagar på ingen sjølvoppreting osv ved skifte av alle kuler i eit hiv.
Sv: HASTAR: 1stk berekula T2
Posted: Thu Jun 04, 2015 1:22 am
by Solan
Vi har dårlige erfaring med nye balljoint bærekuler på Grynet. Stive som gammal bikkjedritt
Sikkert ikke så dumt å montere smørenipler!
Supert hvis du kommer deg til Boretreffet da, Christer!

Sv: HASTAR: 1stk berekula T2
Posted: Thu Jun 04, 2015 8:06 am
by Ivar
Tistlo wrote:
takk for redningen. ein buss til på vegen og forhåpaneligvis til stavangertreffet i helge.
ang da andra, da skal vel vera bra romsleg rundt kulo før lagerskåla i plast får muligheit til å komma seg rundt?? er klar over dårlig smørning på nye kuler. vart hastemontert idag, må uansett skiftast fleire kuler på sikt(neste eu) så då vert da nok greasnipplar. da er einaste måten å få noko levetid ut av dei

noko anna er desse meyle kulene har eit dårlig rykte på seg når da gjeld å vera for tronge i serken. korleis opplevde du da etter 20tusen kjørde km? mange so klagar på ingen sjølvoppreting osv ved skifte av alle kuler i eit hiv.
Flott at du blei hjelpen.
Korleis det er mulig at plastskåla kan vri/snu seg slik, er eg usikker på. Har nokon tanker, sidan dette er retningsbestemte kuler ift senk. Då vil jo kulene gå i eit relativt skeivt inngrep. No har eg løfta min oppimot gamle høgder, så vinkelen i kulene er ikkje skrekkelig langt frå det optimale. Har ikkje opplevd dei som tronge ift bevegelse/lyd, men sjølvoppretting og retningsstabilitet er har eg vore fritatt for.
Dei kom tilbake ved montering av originalfelgar bak, og dekk med avrunda skulder framme
Elles er det fullt mulig å bore/gjenge/montere niplar utan å demontera meir enn å ta av dekket
God tur på tur uanz!
Sv: HASTAR: 1stk berekula T2
Posted: Thu Jun 04, 2015 12:56 pm
by djupevik
Kor borer man då? Midt i på motsatt side av spindelen? Eg bytta på bobla mi for 3 år sidan. Gikk vel eit år før det begynte å bli normal bevegelse i dei, men så køyre ikkje bilen så langt i året heller.. No ser eg at eine kula har sprekk i belgen så eg lura på å bytte, men er lite gira på dårlig oppretting og null demping igjen!
Sv: HASTAR: 1stk berekula T2
Posted: Thu Jun 04, 2015 2:20 pm
by Moshe
Vet ikke om dette er relevant info... men jeg har tidligere leitet etter nye belger...
Nå har Biltema i hvert fall et lite utvalg, greit å bytte om resten er ok...?
http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilre ... 000036157/
Om de noensinne har det på lager er vel en helt annen sak...

Sv: HASTAR: 1stk berekula T2
Posted: Thu Jun 04, 2015 4:38 pm
by VW 181
djupevik wrote:
Kor borer man då? Midt i på motsatt side av spindelen? Eg bytta på bobla mi for 3 år sidan. Gikk vel eit år før det begynte å bli normal bevegelse i dei, men så køyre ikkje bilen så langt i året heller.. No ser eg at eine kula har sprekk i belgen så eg lura på å bytte, men er lite gira på dårlig oppretting og null demping igjen!
Helt ok løsning å bytte kun belgene, hvis kulene er i orden. Gjorde det på 181en, easy fix. Smurte godt inn med fett, funker helt fint.

Unneberg har kun belger, koster 25,- og 40,- pr stk.
Delenr: 131-405-377 og 131-405-375/A
Mulig at disse kan passer T2, men det vet Unneberg.
Sv: HASTAR: 1stk berekula T2
Posted: Thu Jun 04, 2015 11:58 pm
by djupevik
Bestilte fra machine7.com der jeg kjøpte kulene, takk for tips!

Sv: HASTAR: 1stk berekula T2
Posted: Fri Jun 05, 2015 7:46 am
by Ivar
djupevik wrote:
Kor borer man då? Midt i på motsatt side av spindelen? Eg bytta på bobla mi for 3 år sidan. Gikk vel eit år før det begynte å bli normal bevegelse i dei, men så køyre ikkje bilen så langt i året heller.. No ser eg at eine kula har sprekk i belgen så eg lura på å bytte, men er lite gira på dårlig oppretting og null demping igjen!
Når eg bora påmontert på bilen, er det litt styrt av kor du kjem til. På dei øvre kulene blei det vertikalt på midten. På dei nederste blei det litt på skrå, i den kanten som stikk opp mot midten. Dette fordi det var lettaste måten å få boren til å ta.
Etter å ha bora forsiktig nesten gjennom, fyllte eg boren med grease, foe at sponen skulle bli med ut, og ikkje drysse ned i holet.
Samme med gjengetappen. Skrumaskin, sakte fart, og godt med grease, så føler eg at det gejkk greitt, utan forurensing ned i kula.
Dei nye kulene blei bora og gjenga før montering. tips er å bruke noplar med 90 grader vinkel på nede. Så er dei lettare å nå til seinare;-)
Sv: HASTAR: 1stk berekula T2
Posted: Fri Jun 05, 2015 6:52 pm
by Tistlo
noko å tenka på for dei so har fortsatt gode gamle orginalkuler på bilen som etterkvart begynnar å nerma seg ikkje godkjent slark. gjenga og fyra på nippel og trykka i dei open-wire greas. tar opp all slark og utsetter problemet leenge.