Konvertering fra manuell-gir til automat-gir

Har du noen gode tips eller triks å dele med dine luftkjølte venner? Eller har du et problem du ønsker hjelp til?

Moderators: Global moderator, Global moderator

Post Reply
User avatar
Capri
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 26
Joined: Wed Nov 11, 2009 7:59 pm
Location: Hordaland - Stord

Konvertering fra manuell-gir til automat-gir

Post by Capri »

Hei.

Eg skal bygge om "Billo" mi fra manuell-gir til automat-gir. Dette fordi eg er lam og skal montera håndgass/brems og litt diverse...
Eg trenger derfor heile oppsettet fra ei Automatic Boble.

Etter det eg har lest meg opp til så er det muligens forskjell på oppsetta på 68mod-70mod, 71mod-72mod og 73mod-79mod (?).
Noken som veit om det har noko spesielt å sei kva modell eg henter dette fra? Rekner med at det er tilsvarande forskjellar på vanlige manuell-gir Bobler, så om det er håplaust eller veldig vanskelig å bruke girkassane/oppsetta på tvers av desse modellane så hadde det vert godt å visst før eg handler :)

Bobla mi er ei 1300 66mod som kommer til å få ein 1.6 motor. Eg veit at ikkje Automatic kom før i '68, men eg liker bedre denne modellen og det er denne bilen eg hadde fra før eg blei lam. Derfor må det bli konvertering av denne ;D

Eg har fått kontakt med ein i nærheten som muligens har alt fra ei Automatic Boble, men sjølve kassa er knust...
Har også fått nummeret til ein på Øst-landet som skal ha alt komplett, men håper i utgangspunktet på å få tak i dette her i nærheten av Stord (Bergen - Haugesund)

Så om noken har liggande alt eg trenger eller ei kasse i god stand til ein grei pris, så blir eg glad. (Har ein del 1300 68mod deler også, om det er aktuelt med bytte).
Har starta ein tråd i Ønskes Kjøpt på dette også:
Automatic girkasse (gjerne komplett med stag, pedaller osv)


Takker masse for råd og erfaringer og for all hjelp eg kan få! :)
Last edited by Capri on Thu Sep 25, 2014 12:42 am, edited 1 time in total.
VW Boble 1300 1966mod
VW T5 Caravelle 2.0 BiTDI 4motion 2013mod


VW T3: 1.6TD, 1.6TD Syncro, 2.1i Syncro
VW T4: 2.5TD
Ford Capri Mk2/3
User avatar
Solan
Styret
Styret
Posts: 5236
Joined: Mon Sep 03, 2007 1:08 pm
Location: Fan'a...

Sv: Konvertering fra manuell-gir til automat-gir

Post by Solan »

Jeg er imponert at du går igang med denne konverteringen når du er lam! Ekstra kult at du vil bygge om en boble så du kan fortsette å kjøre luftkjølt til tross for ditt handikap  :thup

Hvis du trenger frakt av girkasse fra Østlandet, så er det ofte noen som kjører den veien, bare å legge ut tråd på "forumekspressen" både her på forumet, og på VWNorge :)

Lykke til!

Mvh Svein
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
User avatar
Capri
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 26
Joined: Wed Nov 11, 2009 7:59 pm
Location: Hordaland - Stord

Sv: Konvertering fra manuell-gir til automat-gir

Post by Capri »

Masse takk for det! Det er jo heilt konge :thup

Det kommer nok til å ta lang tid dette prosjektet då eg vil trenga masse hjelp pga mine funksjonsnedsettelsar.
Har fått på plass det meste til prosjektet no utenom dette som har med girkassen å gjer, så gleder meg til å setta i gang :)

Kommer ein prosjekt tråd etter kvart ;)
VW Boble 1300 1966mod
VW T5 Caravelle 2.0 BiTDI 4motion 2013mod


VW T3: 1.6TD, 1.6TD Syncro, 2.1i Syncro
VW T4: 2.5TD
Ford Capri Mk2/3
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Konvertering fra manuell-gir til automat-gir

Post by Tistlo »

trur alle automat kassene(ikkje dei tidlige) har IRS, isofall må du enten bygga om bunnplato di, eller miksa saman nr med ei nyare plata..
TLF: 97419035
User avatar
Capri
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 26
Joined: Wed Nov 11, 2009 7:59 pm
Location: Hordaland - Stord

Sv: Konvertering fra manuell-gir til automat-gir

Post by Capri »

Sant det. Veit ikkje kor mykje dette har å sei for min del då eg egentlig berre har tenkt å bruka girkassen. Kansje lika lett å modifisera dei gamle festene eller bygga nye fester til kassen om dei ikkje er like.
Kansje det er noken som veit om nyare girkasser generelt sett passer på min 66mod med tanke på fester og akslingar?

Det er jo ikkje så heftig ombygging som skal til for å få IRS, men trur berre det er fjørsystemet som er annerledes (?) Billo mi trenger ikkje det... :P
Image

Men det eg er sikker på er at automatkasse skal inn uansett! ;D
VW Boble 1300 1966mod
VW T5 Caravelle 2.0 BiTDI 4motion 2013mod


VW T3: 1.6TD, 1.6TD Syncro, 2.1i Syncro
VW T4: 2.5TD
Ford Capri Mk2/3
User avatar
hans
Supermedlem
Supermedlem
Posts: 1605
Joined: Sun Jan 17, 2010 11:07 pm
Location: Bergen

Sv: Konvertering fra manuell-gir til automat-gir

Post by hans »

leste busstråden din på vwbus. Flott bil - håper bare den funker nå :)

Har du tenkt å lage joystick i bobla og da eller stjeler du deler fra T4n din og setter over ? 

Bilen må og få navn. Kan ikke ha prosjekttråd uten skikkelig navn - og det er mulig du vil få det
på plass før dårlige forslag oversvømmer tråden ... bl.a fra undertegnede  ;)
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Konvertering fra manuell-gir til automat-gir

Post by Tistlo »

vist du kan sveisa so er da ikkje heilt umulig å bygga om til IRS bak. får kjøpt brakettar å sveisa på. men lyt ha ein jigg skal da verta 100%. Erikaa har vel gjort denne jobben meinar eg å hoksa.
eg har vel komplett IRS bakende liggande og meinar eg. men veit ikkje om da er so godt å få ut brakettane heile. veit heller ikkje om da er so lurt å skifta bakenden i ein del(utan jigg og oppspenning på høgt nivå)
TLF: 97419035
User avatar
Capri
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 26
Joined: Wed Nov 11, 2009 7:59 pm
Location: Hordaland - Stord

Sv: Konvertering fra manuell-gir til automat-gir

Post by Capri »

Ja, har hatt masse problemer med ombygginga på den... Dessverre er det fortsatt masse som gjenstår. Det blei ikkje heilt den spennande "gladtråden" som eg hadde tenkt, så tenkte å venta med å oppdatera igjen til eg får diverse stylig og slikt som eg venter på fra koolart :) Blei så masse negativ skriving...

Har skaffa ein egen mekanisk håndgass/brems til Bobla som omtrent fungerer på samme måten som i T4'en og T5'en min (T4'en har eg solgt).
Sida eg har lammelsar i nevane (kan ikkje gripa) og litt nedsett styrke i armane, så har eg også kjøpt inn elektrisk servostyring og slik gaffel (rattkule) som eg har i T5'en.
Har også kjøpt inn alle komponentar som kreves for å montera 12V.

Eg har berre alltid kalt den for "Billo" eg :) Synst du at den tenger noke meir kreativt navn? :P


Ja, eg får sjå om eg må bytta bakstilling... Skal gå greit å sveisa om tenker eg, om eg må ha IRS for å få dette til. Men blir jo litt arbeid, så håper eg slepper.
Tenkte eg sku gi deg ein lyd igjen og kansje sjå på det du hadde i helga då eg var på kurs i Bergen, men blei visst litt travelt då det var eit intensivkurs...
VW Boble 1300 1966mod
VW T5 Caravelle 2.0 BiTDI 4motion 2013mod


VW T3: 1.6TD, 1.6TD Syncro, 2.1i Syncro
VW T4: 2.5TD
Ford Capri Mk2/3
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Konvertering fra manuell-gir til automat-gir

Post by Tistlo »

da går an å byta diffrensialen for å få svingaksel, men da kjem anpå kva type girkassehus som er på den, noko eg ikkje har studert so voldsomt endå. ellers finst da sikkert andre alternativ vist du ikkje får bygd om bakakslingen.
eg bur på voss og alle deler er her so hadde ikkje hjelpt deg om kurset var meir enn eit intensivkurs likavel:)
TLF: 97419035
User avatar
Capri
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 26
Joined: Wed Nov 11, 2009 7:59 pm
Location: Hordaland - Stord

Sv: Konvertering fra manuell-gir til automat-gir

Post by Capri »

Det får me finna ut av. Men for ordens skyld så er forresten Bobla mi 67mod, men registrert i 66. Men det har vel ikkje så mykje praktisk betydning i forhold til dette...
Jaia, kortare fra Bergen til Voss enn fra Stord til Voss då ;)
VW Boble 1300 1966mod
VW T5 Caravelle 2.0 BiTDI 4motion 2013mod


VW T3: 1.6TD, 1.6TD Syncro, 2.1i Syncro
VW T4: 2.5TD
Ford Capri Mk2/3
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Konvertering fra manuell-gir til automat-gir

Post by Tistlo »

at da er ein 67modell har ingen praktisk betydning bortsett frå at da heile vert meir intresangt:)
eg kan ta med delane til bergen, men ikkje ofta eg har noko god grunn til å reisa te stord:)
TLF: 97419035
Dag L
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 36
Joined: Mon Mar 31, 2008 3:27 pm

Sv: Konvertering fra manuell-gir til automat-gir

Post by Dag L »

Spennende prosjekt.... :thup

Mangler du deler til automatombygginga?
User avatar
Capri
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 26
Joined: Wed Nov 11, 2009 7:59 pm
Location: Hordaland - Stord

Sv: Konvertering fra manuell-gir til automat-gir

Post by Capri »

Takk for det! Har sendt deg PM Dag L  :)
VW Boble 1300 1966mod
VW T5 Caravelle 2.0 BiTDI 4motion 2013mod


VW T3: 1.6TD, 1.6TD Syncro, 2.1i Syncro
VW T4: 2.5TD
Ford Capri Mk2/3
Post Reply