hanskerom t2 68+
Moderator: Global moderator
hanskerom t2 68+
ikkje tilfeldigvis nokon som har eit hanskerom til bay? tilstand ikkje so kritisk men vil ikkje ha eit som er heilt ubruklig
TLF: 97419035
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Sv: hanskerom t2 68+
innmaten ja, lok e oppskrytt 
trenger og diverse andre ting, men kjem berre ikkje på ka , nett no

TLF: 97419035
Eg har litt diverse rask til bay liggande om du trenger litt innmat:
er litt ymse som lufte kanaler og innervegger samt anna bay stuff, litt usikker men det er nå litt rask eg mest sannsynlig ikkje kommer til å bruka.
Dette bare ligger på ein låve på Fitjar. dersom du kanskje kan bruke noko av dette kunne eg jo tatt det med opp til deg ein gong i løpet av sommaren (dette er gratis deler;)) Mulig du har noko eg trenger;)
Gi ein lyd om det er interressant
Kristian
er litt ymse som lufte kanaler og innervegger samt anna bay stuff, litt usikker men det er nå litt rask eg mest sannsynlig ikkje kommer til å bruka.
Dette bare ligger på ein låve på Fitjar. dersom du kanskje kan bruke noko av dette kunne eg jo tatt det med opp til deg ein gong i løpet av sommaren (dette er gratis deler;)) Mulig du har noko eg trenger;)
Gi ein lyd om det er interressant
Kristian
- RZR-Jånni
- Moderatorer
Lok er ikke oppskrytt! Spesielt ikke elektriske. :-PTistlo wrote: innmaten ja, lok e oppskrytt
Raaen har pleid å ha lokk til hanskerom. Jeg byttet innmaten i mitt, men lurer på om jeg kastet det gamle. Kan sjekke.
Regenstadt Zombie Racewerks
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
Da e' no greitt å ha under rivande akselerasjonar då, slepp å rydde kvar gong........Tistlo wrote: -- hanskeromsLÅK er for pyser![]()
![]()

..........vern gjennom bruk! |o * o|