Baja deler, felger, bøyler
Moderator: Global moderator
Baja deler, felger, bøyler
En kompis har skaffet seg Baja (applaus) men har i den forbindelse behov for noen deler som manglet.
Først og fremst en venstre forskjerm (Baja). Dernest felger/felger med dekk (mudterrain f.eks) og sist men ikke minst Baja bøyler (front/bak eventuelt sidestep)
Noen som tilfeldigvis har liggende ?
Først og fremst en venstre forskjerm (Baja). Dernest felger/felger med dekk (mudterrain f.eks) og sist men ikke minst Baja bøyler (front/bak eventuelt sidestep)
Noen som tilfeldigvis har liggende ?
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
o 1989 Caravelle 1.9
Sv: Baja deler, felger, bøyler
Jeg vet det har ligget en baja-bøyle (eller kanskje det er cal-look? litt usikker) i freebie-haugen på Breistein (kom fra Geir/Tanya sin grønne ragtop i sin tid). Du kan jo ta en titt neste gang du er innom?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
takk for tipset 

o 1957 T1 std
o 1989 Caravelle 1.9
o 1989 Caravelle 1.9
har eit sett med fine whitespoke felgar for 5 bolts,14toms og relativt breide trur eg. står på nokon lite brukte sommardekk type cal look dimensjon, men kan få på 185/80 dekk om ikkje anna,eller kun felgar.
TLF: 97419035
1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
takk jaimie - oldschool er på saken 

o 1957 T1 std
o 1989 Caravelle 1.9
o 1989 Caravelle 1.9
Jeg tok visst feil når det gjelder denne bøylen Hans, denne ligger i vwacb sine til-salgs-deler. Det betyr at klubben vil ha litt kr for delen/delene. Hvis dette er noe du /dere vil ha, så blir vi sikkert enige om en (billig) pris.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
Tistlo wrote: har eit sett med fine whitespoke felgar for 5 bolts,14toms og relativt breide trur eg. står på nokon lite brukte sommardekk type cal look dimensjon, men kan få på 185/80 dekk om ikkje anna,eller kun felgar.
må ha 4 bolts
Den bøylen er ikke til Baja da den ikke vil passe den modifiserte fronten (vil stikke for langt frem)Solan wrote: Jeg tok visst feil når det gjelder denne bøylen Hans, denne ligger i vwacb sine til-salgs-deler. Det betyr at klubben vil ha litt kr for delen/delene. Hvis dette er noe du /dere vil ha, så blir vi sikkert enige om en (billig) pris.
VWACB sin ble vel kalt Cal-look bøyle eller noe slikt og ble brukt av mange "lookere" på 80 tallet
Jeg har spurt et par ganger om å få kjøpe den men noen av selgerne stritter i mot og har sikkert planer for den.... :-)
www.algroy.no The Split Cruisers
1951 - 1958 - 1958 - 1959 - 1961 + 1999
Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner

1951 - 1958 - 1958 - 1959 - 1961 + 1999
Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner

Hvor mange friele kaffeposer byr du?Fralg wrote:Den bøylen er ikke til Baja da den ikke vil passe den modifiserte fronten (vil stikke for langt frem)Solan wrote: Jeg tok visst feil når det gjelder denne bøylen Hans, denne ligger i vwacb sine til-salgs-deler. Det betyr at klubben vil ha litt kr for delen/delene. Hvis dette er noe du /dere vil ha, så blir vi sikkert enige om en (billig) pris.
VWACB sin ble vel kalt Cal-look bøyle eller noe slikt og ble brukt av mange "lookere" på 80 tallet
Jeg har spurt et par ganger om å få kjøpe den men noen av selgerne stritter i mot og har sikkert planer for den.... :-)

Har 4 hvite white spokes og 1 svart.
Med vanlige sommerdekk, ikke siste årgang..
Med senterkopper.
Med vanlige sommerdekk, ikke siste årgang..
Med senterkopper.
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"