hehe. vel døgnet har ikkje lenger nok timar. røkk somregel ikkje meir enn mellom 4 og 5 timar søvn, men siste to vekene har vert extra bananas med under 4timar søvn omtrent kvar dag. forumtid har nok blitt redusert kraftig.prøver å holda meg oppdatert å svara meldingar men oppdateringar sux balls.. sorry! men da er håp om ting etterkvart. kamraet er stort sett med so da vil nok komma oppdateringar,,når dei kjem
at eg bestandig kjøyrer T3 er fordi eg pr tid ikkje har luftkjølte bilar med plass til all driten eg pleier å ha med meg..men dynamitt harryen skal få seg Type 4 motor til våren so då blir da andre bollar.
slutta å skru folkevogn?? gjer da kvar dag og har ikkje tenkt å slutta ever.
Tistlo wrote:
hehe. vel døgnet har ikkje lenger nok timar. røkk somregel ikkje meir enn mellom 4 og 5 timar søvn, men siste to vekene har vert extra bananas med under 4timar søvn omtrent kvar dag. forumtid har nok blitt redusert kraftig.prøver å holda meg oppdatert å svara meldingar men oppdateringar sux balls.. sorry! men da er håp om ting etterkvart. kamraet er stort sett med so da vil nok komma oppdateringar,,når dei kjem
at eg bestandig kjøyrer T3 er fordi eg pr tid ikkje har luftkjølte bilar med plass til all driten eg pleier å ha med meg..men dynamitt harryen skal få seg Type 4 motor til våren so då blir da andre bollar.
slutta å skru folkevogn?? gjer da kvar dag og har ikkje tenkt å slutta ever.
Like
1973 1300s T-1 (Buzz) en eiers bil !solgt.
1969 mr biggins. latelooker solgt.
1956 cal looker. Green Godess
1960 resto cal. OTT
Det er sikkert lov til å hive seg i bilen til Bulken og se hva som foregår også, Erik, garasjebesøk er dessverre veldig undervurdert!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein