Etter litt stemoderlig behandling av vår tyske metallvenninde i noen år, er det på tide med et grundig skippertak.
Såvidt jeg vet har damen vært bruksbil siden hun rullet ut av butikken i Hemsedal i 1969, og det har jo nødvendigvis satt sine spor.
Skjermene har i økende grad sørget for luftkjøling av hjul. Vinduspakningene lekker, men det gjør ikke så mye. Det er plenty med hull i bunn som slipper ut vannet.
[img width=400 height=600]http://i370.photobucket.com/albums/oo14 ... 44f48d.jpg[/img]
Opp i høyden for litt inspeksjon.
Nå er ikke jeg noen ekspert, men jeg er ganske sikker på at hønsenetting og sparkel aldri har blitt brukt av VW.
[img width=800 height=534]http://i370.photobucket.com/albums/oo14 ... b09a31.jpg[/img]
[img width=800 height=534]http://i370.photobucket.com/albums/oo14 ... 8f3961.jpg[/img]
[img width=400 height=600]http://i370.photobucket.com/albums/oo14 ... 32aa04.jpg[/img]
Her er det bare å plukke fra hverandre for å få inn nytt gulv og kanaler.
[img width=800 height=534]http://i370.photobucket.com/albums/oo14 ... 35090e.jpg[/img]
[img width=800 height=534]http://i370.photobucket.com/albums/oo14 ... a1c191.jpg[/img]
T1 -69 "Møyfrid"
Moderators: Global moderator, Global moderator