Page 1 of 2

Godkjenne senking på 61" Type 1 med Puma, erfaringer ønskes.

Posted: Sun May 19, 2013 3:36 am
by Erik Olsen
Hei,

Sitter å formulerer eit utkast på søknad til SVV for å godkjenne senking av Bobla, samt prøve å få godkjent forskjellig dekkdimensjon framme og bak.
Bilen kommer til å bli vist på trafikkstasjonen i Bergen eller på Voss.

Setter stor pris på konstruktive kommentarer på dette og erfaringer ifrå folk som faktisk har fått dette godkjent sjølv.

Er klar over at ein må ha papirer ifrå Møller på Pumaen og dette med bil i vater og sveising av Puma justering, men det eg lurer litt på også er kva andre papirer som kan kreves av SVV, utenom hjulstillingskontroll og lysjustering?
Kva er Møller sine grenser/anbefalinger for maks Camber på bakhjul? SVV pleier jo stort sett å lene seg på at produsent eller uavhengig laboratorium må gå god for alt som dukker opp, men er usikker på kva som er kravene her på Boble.

Har SVV stilt krav til andre ang. fjæringsvei? (har godkjent andre vannkjølte biler med senkesett og fjæringsvei har aldri vore eit tema.)

Har nokon fått påpeikning på avstand mellom dekk og skjerm?

Nokon som er oppdatert på kva som er kravet til laveste faste punkt på bilen no? Tidligere var det vel 11cm, men no har eg hørt de har gått vekk ifrå dette igjen.

Har sett bilde av ei Boble som var rimelig lav med den Camberen bak det medfører, dette var ifølge eiger godkjent i vognkort.


Send gjerne PM om ein ikkje vil poste det i all offentlighet.

Erik

Sv: Godkjenne senking på 61" Type 1 med Puma, erfaringer ønskes.

Posted: Sun May 19, 2013 5:02 pm
by StarBugs Geir
Det er helt umulig å forstå dette med sveising av puma. Isåfall må jo bt kreve sveising/fjerning av justering på samtlige coiloverkit på markedet.....Det må jo holde at de skriver ned og godkjenner høyden bilen er vist med, og at det er tatt hjulstillingskontroll før visning. Problemet er vel å få papirer på en forstillig med innsveist justering. Nesten bedre å få sveist om (permanent) ønsket høyde, og fjerne alle spor. Bør gå greit ved moderat senking. Evt bruke dropspindler som heller ikke noen vil reagere på.

Største utfordringen er nok at mange av de som kjører med puma og/eller dropspindler vil ha vogna så lav at man kan glemme godkjenning uansett....

Sv: Godkjenne senking på 61" Type 1 med Puma, erfaringer ønskes.

Posted: Sun May 19, 2013 6:52 pm
by Tistlo
Huks no på ein ting: bilar FØR 71 har ikkje krav til dokumentasjon ved ombygging!! dette veit dei ferraste innan biltilsynet om, men be dei om å finna loven der da står at du SKAL ha dokumentasjon på bilar før 71, for den finn dei ikkje ;D

eg hadde aldri i verden gadda å sveist fast justeringen. derimot hadde eg heller satt på puma utan for mykje senk og med mest mulig like dekk, for so å få den skrevet inn i vognkortet og heller skifta dekk og justera ned seinare. på 61modell må du fjerna bumpstoppen på forstillingen, ein massiv krok imellom berearmane. viktig å fjerna den og gjera da so usynlig som mulig. godt mulig at den ikkje eksisterar på puma til desse? er litt usikker. men den må vekk ivertfall. eg har noko papir på detta med ulik dekk dim liggande, skal sjå om eg finn dei igjen. kanskje da kan gjera da enklare for dei å akseptera noko so dramatisk? ein an ting er vel da med speedometeret som kan komma på bærtur..

Sv: Godkjenne senking på 61" Type 1 med Puma, erfaringer ønskes.

Posted: Tue May 21, 2013 1:47 am
by Erik Olsen
Geir, eg er heilt enig ang. sveisingen, må vere meir enn godt nok å få ført inn mål ifrå hjulsenter til skjermbue, dette gjer de vel uansett på alle biler med justerbart understell no for tida, men grunnen til at folk nevner det er vel at da står i papirene ifrå Møller.
Eg har jo justerbar Puma, usikker kor den kommer ifrå, så veit ikkje om det finnes TUV papirer til denne utgaven eg har.
Vil prøva å få bilen godkjent så lav som de er villig til å godkjenne den, og skal heller bruke litt tid på å prøva å få det til, enn å måtte justere opp og ner heile tida. Blir vel spennande å sjå kor lavt det blir :)


Tistlo, det stemmer jo korrekt, dermed er det vel også meir opp til den enkelte stasjon/kontrollør kva de vil godkjenne, men antar at mangen av de har erfaring med luftkjølt og ombygging så de veit korleis de vil ha det under godkjenning.
E da eit generelt papir du har på dette med dekkdimensjon? Det bør jo vera fullt mulig å få godkjent med forskjellig, det renner jo rundt masse amerikanske biler f.eks med rimelig stor forskjell på bakhjula, godkjent og alt.
Men av erfaring så må ein ha så god søknad som mulig, med så mykje argumenter som ein slå i bordet med som mulig for at de skal gå med på ting.
Vurdere å ha ein Puma til å godkjenne med, men vi og med at de fører inn høgden i vognkortet så er ein jo like langt om ein blir stoppa.
Ang. bumpstopperen på min Puma så må eg faktisk sjekke det, kan ikkje huske å ha sett det.

Nåken av dokke som har fått godkjent senking med Puma enten på Voss eller i Bergen?

Sv: Godkjenne senking på 61" Type 1 med Puma, erfaringer ønskes.

Posted: Mon Jun 24, 2013 6:17 am
by Erik Olsen
Ingen andre med innspel på dette?

Sv: Godkjenne senking på 61" Type 1 med Puma, erfaringer ønskes.

Posted: Fri Jul 05, 2013 12:00 am
by Viljar
Har CSP sin puma på min 56, med TÜV papir. Måtte senda rammenr på bilen, så sendte dei papirene etterpå, kostnadsfritt.
Denne ser lik ut som den originale, utenom at den e justerbar, har dei bumpstoppane som tistloen nevnte.

Sv: Godkjenne senking på 61" Type 1 med Puma, erfaringer ønskes.

Posted: Fri Jul 05, 2013 12:26 pm
by Erik Olsen
Viljar wrote: Har CSP sin puma på min 56, med TÜV papir. Måtte senda rammenr på bilen, så sendte dei papirene etterpå, kostnadsfritt.
Denne ser lik ut som den originale, utenom at den e justerbar, har dei bumpstoppane som tistloen nevnte.
Takk for info :)
Har du fått ført detta inn i vognkortet?

Sv: Godkjenne senking på 61" Type 1 med Puma, erfaringer ønskes.

Posted: Fri Jul 05, 2013 5:10 pm
by Viljar
Nei, har "litt" arbeid igjen på bilen før den skal vises.
Har forresten også skivebremser framme fra CSP, med TÜV papirer godkjent opp til 140hk ilag med originale bakbremser.

Sv: Godkjenne senking på 61" Type 1 med Puma, erfaringer ønskes.

Posted: Fri Jul 05, 2013 5:26 pm
by Viljar
Image
Sånn ser den forresten ut med pumaen stilt nesten på topp.

Sv: Godkjenne senking på 61" Type 1 med Puma, erfaringer ønskes.

Posted: Fri Jul 05, 2013 5:58 pm
by StarBugs Geir
Hvis dette er nesten på topp trur eg det er ettermontert senkesett utan godkjennings papir, sveist inn for å få/kunne ha bilen veldig låg. Dette gjev ein svært ugunstig vinkel på bærearmane. Kan sjå slik ut på plasseringa av hjulet i skjermen. Ellers så er det drop-spindlar i tillegg til senkesettet.

Uansett trur eg dette blir ei utfording å få det skrive inn i vognkortet. :-\

Sv: Godkjenne senking på 61" Type 1 med Puma, erfaringer ønskes.

Posted: Fri Jul 05, 2013 6:21 pm
by Erik Olsen
Ja den der såg veldig lav ut om det stemmer at Pumaen er juster heilt på topp, med min Puma juster heilt på topp er bilen skyhøg framme.
Men ang. TUV så kan det jo vere at de er litt meir imøtekommende på SVV, men sikkert kun litt meir.

Eg trur uansett det er hjulvinklane bak som komme til å bli det største problemet, for de e jo heilt på bærtur med ein gong bilen blir lavere enn originalt.

Sv: Godkjenne senking på 61" Type 1 med Puma, erfaringer ønskes.

Posted: Fri Jul 05, 2013 6:59 pm
by Viljar
Dette er med CSP puma med papir, og originale spindlar. Har sjølv henta delene hos CSP og montert dei.
Men det er med korte støtdempere, kunne muligens komt litt høgare med originale?

Her er delene eg har brukt:
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/ ... ort=0&all=

http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/ ... ort=0&all=

http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/ ... ort=0&all=

Image

Sv: Godkjenne senking på 61" Type 1 med Puma, erfaringer ønskes.

Posted: Fri Jul 05, 2013 7:05 pm
by Nordtveit
Viljar wrote: Image
Sånn ser den forresten ut med pumaen stilt nesten på topp.
Klarer du full sving der uten at det tar borti? hvilken dekkdimensjon står på?

Sv: Godkjenne senking på 61" Type 1 med Puma, erfaringer ønskes.

Posted: Fri Jul 05, 2013 7:49 pm
by Viljar
Full sving på flat mark går fint, tar såvidt borti av og til på ujevnt underlag kombinert med sving.
Dekkdimmensjon er vel noe originale greier fra 60-tallet, på høy tid med utskifting. ;)
Satte på det som var tilgjengelig der og da... Bak er det vel 185/65 15, av eldre årgang det og..

Sv: Godkjenne senking på 61" Type 1 med Puma, erfaringer ønskes.

Posted: Fri Jul 05, 2013 10:50 pm
by StarBugs Geir
Kan vere ein bli litt lurt av dekka her....hadde nok sett annleis ut med lågprofildekk som jo er meir vanleg på senka bil. :)

Kor mykje har du å justere på(opp)? Har du freista båe yttergrensene? Hadde vore moro og sjå forskjellen, og kor mykje du har å gå på til bumpstopen når den er på botn. Skal jo gå om CSP har levert det slik. :)