1300s'en som vart malt med kost
Posted: Mon Jul 28, 2008 1:25 am
Historien til denne bilen starte i 1973. Etter at han va ferdig på fabrikk, vart han kjøpt av ein ungdomsskulelærar som brukte den på alle årstie. Dei første årena etter at han vart satt i ein tørr garasje (ca 1995), vart han starta nåkken gonga i året. Detta slutta eigaren med etter at da starta å lekka bensin, og sia detta skjedde hadde han ikkje starta han igjen(ca 1997). Viste seg å vera morkne bensinslanga. Motoren vart ein gong skifta ut i 1987, med byttemotor. I november 2007 på dugnad for det lokale fotball-laget tok han opp at han ville selga bobla, og eg ville meir enn gjerne ta over, uvitande om alt pussearbeidet som låg bak.
Ein dag fann han ut at han ikkje orka vatnet som lak i frå takluka meir, så han teipa ho igjen. Sidan teipen var kvit og ikkje var så fin på bobla, reiste han til forhandlar for å få litt lakk som var lik bobla sin lakk. Etter å ha malt ferdig der tapen var, såg han at fargen ikkje var lik. Den var meir raud enn oransje. Han reiste derfor på nytt til forhandlaren som denne gongen ga han meir av denne fargen, for no skulle heile bobla ha denne fargen. I stedet for å la ein profesjonell, eller ein som faktisk kan noko om bilar, så bestemte han seg for å gjera jobben sjølv, og fordela lakken utover bobla med malekost. Dette ser ein på bileta at ikkje er gjort med så stor bekymring om utseendet til bobla. Nøyaktighet var tydeligvis ikkje viktig. Synd for meg som må pussa vekk alt saman..
Det som må gjerast.
Demontera div nødvendige dela..
Pussa og "shina opp" støtfangarane, lyktene, blinklysa, dørhåndtak osv..
Montera nytt eksosannlegg.
Skifta bensinslanga.
Skifta ut baklysglass, og ett frontlyktglass.
Skifta bremsesylinder, og reingjera bremsena.
Stramma clutchwire'n
Pussa lakken matt.
Sveisa rusten. Ikkje så mykje. Donorplater er klare.
Lakkering.
Montering. Har nytt teppesett+dørpanel, og skulle hatt setetrekk.
Nåkken små historia som den forrige eigaren fortalde ivrig, sit endå igjen i minnet, og blir fortald her:
Den forrige eigaren har alltid vore svært interessert i fotball, og spesielt lokalfotballen. På 70-talet ein gong var det fotballkamp mot eit lag som låg så langt unna at ein måtte køyra spelarane til kampen. Dette var guttekamp, og han og ein kamerat som også er svært interessert i fotball, skulle køyre nokre av desse gutane. Karen skulle opprinneleg ha med seg berre 4 gutar, men då det viste seg at kameraten hans ikkje fekk starta bilen, måtte han ta med seg desse gutane også. 3 stk. Til slutt var dei altså 7 gutar og ein vaksen mann i denne 1973 1300s'en. 2 stk sat i passasjersetet, 1 låg krøka oppe ved bakruta, og 4 stk sat i baksetet.
Det var vinter på 80-talet, og isen på vegen var tjukk. Vegen forbi huset hans gjekk rett fram, og ned til ein kai. Då han kom rundt svingen og skulle køyre forsiktig nedover, sklei han på isen, og bilen gjekk sakte nedover. Bilen sklei og det var så vidt han fekk stoppa bilen før han kom til enden av kaien. Då hadde nok heile bobla rast utafor og ned i sjøen. På veg opp igjen frå kaien og opp til huset hans, gjekk det like dårleg. Han sklei og sklei og hadde typisk "1 skritt fram, 2 skritt bak"-effekten, men han tok til slutt og køyrde bilen så sakte som han kunne, og brukte gode 30 minutt på ein rundt 100 meter lang veg.
Her utan noko endringar. Eit bilete seier meir enn tusen ord.
[attachment=1]
Ein dag fann han ut at han ikkje orka vatnet som lak i frå takluka meir, så han teipa ho igjen. Sidan teipen var kvit og ikkje var så fin på bobla, reiste han til forhandlar for å få litt lakk som var lik bobla sin lakk. Etter å ha malt ferdig der tapen var, såg han at fargen ikkje var lik. Den var meir raud enn oransje. Han reiste derfor på nytt til forhandlaren som denne gongen ga han meir av denne fargen, for no skulle heile bobla ha denne fargen. I stedet for å la ein profesjonell, eller ein som faktisk kan noko om bilar, så bestemte han seg for å gjera jobben sjølv, og fordela lakken utover bobla med malekost. Dette ser ein på bileta at ikkje er gjort med så stor bekymring om utseendet til bobla. Nøyaktighet var tydeligvis ikkje viktig. Synd for meg som må pussa vekk alt saman..
Det som må gjerast.
Demontera div nødvendige dela..
Pussa og "shina opp" støtfangarane, lyktene, blinklysa, dørhåndtak osv..
Montera nytt eksosannlegg.
Skifta bensinslanga.
Skifta ut baklysglass, og ett frontlyktglass.
Skifta bremsesylinder, og reingjera bremsena.
Stramma clutchwire'n
Pussa lakken matt.
Sveisa rusten. Ikkje så mykje. Donorplater er klare.
Lakkering.
Montering. Har nytt teppesett+dørpanel, og skulle hatt setetrekk.
Nåkken små historia som den forrige eigaren fortalde ivrig, sit endå igjen i minnet, og blir fortald her:
Den forrige eigaren har alltid vore svært interessert i fotball, og spesielt lokalfotballen. På 70-talet ein gong var det fotballkamp mot eit lag som låg så langt unna at ein måtte køyra spelarane til kampen. Dette var guttekamp, og han og ein kamerat som også er svært interessert i fotball, skulle køyre nokre av desse gutane. Karen skulle opprinneleg ha med seg berre 4 gutar, men då det viste seg at kameraten hans ikkje fekk starta bilen, måtte han ta med seg desse gutane også. 3 stk. Til slutt var dei altså 7 gutar og ein vaksen mann i denne 1973 1300s'en. 2 stk sat i passasjersetet, 1 låg krøka oppe ved bakruta, og 4 stk sat i baksetet.
Det var vinter på 80-talet, og isen på vegen var tjukk. Vegen forbi huset hans gjekk rett fram, og ned til ein kai. Då han kom rundt svingen og skulle køyre forsiktig nedover, sklei han på isen, og bilen gjekk sakte nedover. Bilen sklei og det var så vidt han fekk stoppa bilen før han kom til enden av kaien. Då hadde nok heile bobla rast utafor og ned i sjøen. På veg opp igjen frå kaien og opp til huset hans, gjekk det like dårleg. Han sklei og sklei og hadde typisk "1 skritt fram, 2 skritt bak"-effekten, men han tok til slutt og køyrde bilen så sakte som han kunne, og brukte gode 30 minutt på ein rundt 100 meter lang veg.
Her utan noko endringar. Eit bilete seier meir enn tusen ord.
[attachment=1]