Bilen er en hvit 1303s som har hatt flere eiere i klubben før meg, den er god rustmessig(så vidt jeg vet) og det lille som er, taes nå i vinter!
Siden jeg overtok bilen har det allerede blitt gjort litt forandringer, bilen har nå 5x100 boltsirkel. Bremsene skal oppgraderes med skiver bak og større skiver og calipere forran.
Håper jeg får dette til i vinter, men da listen over gjøremål stadig vokser spørs det om dette må vente.
Jeg har også montert nytt ratt, nyere setebelter,nye stoler fra kremt toyota kremt selica.
Nye speil er påbegynt også.
Bilen er origialt gullfarget, men er lakket matt hvit utenpå ikke inni! Dette skal det gjøres noe med, Bilen skal tilbake til gullfargen men med bronze flakes!
Vurderer å sprøyte bilen selv sent på vinteren men sliter litt med plass å stå, har stående tilbud på gratis lakkjobb men da ikke før september tidligst!
Bilen har bare en stakkers 1300 under motorlokket i dag.
Men mens bilen er i garasjen å blir jobbet på, er en av bodene i kjelleren blitt motorverksted.
Da planene ikke er fastsatt ang motor skal jeg ikke si for mye men forhandlinger er i gang og forhåpentligvis går ting i boks!

Da sporvidden er blitt betraktelig mye bredere må det bredere skjermer til, planen her er breddig med stål, IKKE glassfiber.
Det skal monteres div stag både forran og bak og ser ut som jeg har fått inn bestilling på bur!
Har også et meget brukbart lydanlegg i kjelleren som jeg aldri har turd å motere.

Bilen står i dag på 17"- 8" forran og bak. Jeg hadde liggende 17" bbs men da ET var heelt feil og spacere ikke er aktuelt, fikk jeg tak i et sett som kan brukes til til tilpassning ihvertfall.
Planen er 8" bak og 7" forran
Jeg har et sett med Oldschool bbs 14" Dette var tøfft på men liker looken med store sko!

Her er bilen for de som ikke har sett den.
[attachment=1][attachment=2][attachment=3]