Etter en lang og strabasiøs dag er endelig en 1964-modell Notchback på plass i garasjen...
Takk til Frode for hjelpen med å få den over fjellet fra østlandet!!!
Legger ved et tunnelbilde...
Attachments
nnotch.jpg (102.11 KiB) Viewed 2648 times
Last edited by Moshe on Tue Aug 02, 2011 12:31 am, edited 1 time in total.
For en bil og i hvilken stand!!
Årets kupp/kjøp er herved kåret!
Var så heldig å få kjøre bilen hjem og må bare si at dette er en fantastisk bil;
veiegenskaper, teknisk, hjuloppheng, motor, osv - ALT er perfekt!
Hadde ingen som helst problemer med å følge trafikken og klarte til og med flere ganger å kjøre fra de bak (ikke sant JonnS?)
Må bare slenge meg på Kristian sin kommentar at jeg på ingen måte er misunnelig.......
JonnS: Skal noensinne denne bilen selges er jeg nummer 1 på listen!
Takk for turen!
Bilde1: Mitt tunellbilde (JonnS har lurt seg med på resten)
Bilde2: På vei til Bergen
Bilde3: VWACB spotting i Lærdalstunellen
Attachments
notsj5.jpg (34.9 KiB) Viewed 2647 times
notsj2.jpg (58.58 KiB) Viewed 2626 times
notsj3.jpg (64.06 KiB) Viewed 2643 times
Last edited by Fralg on Fri Jul 18, 2008 1:19 am, edited 1 time in total.
www.algroy.no The Split Cruisers
1951 - 1958 - 1958 - 1959 - 1961 + 1999 Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner
Er det rang-stige i klubben, slik at den med flest bilar er sjefen....? Hehehe, då skal eg kun ha 1 bil trur eg, eller kanskje den halve eg har er nok. Men gratulerar med ny bil, ser flott ut!!
knurren/Jon T wrote:
Knallfin! planer eller er det kun tut og kjør som gjelder?
Takker!
Nei ingen planer utover å skifte ut det som er slitt i nytt... slikt som gummipakninger, teppesett o.l.
Er en flott originalbil dette - og det skal den få fortsette med... som resten av bilparken min
orangenotch wrote:
Fet bil . ikke mye arbeid der nei. Bare kos. Men skal ikke S-modellen ha to forgassere?
Dette har du bedre greie på enn meg, Pål, men jeg tror nok du har rett i det...
Regner med at den andre ligger igjen i blårøyken etter Frode på østlandet et sted...
orangenotch wrote:
Fet bil . ikke mye arbeid der nei. Bare kos. Men skal ikke S-modellen ha to forgassere?
Kan bekrefte at denne bilen ikke trenger to forgassere men vil heller påstå at det er JonnS sin Passelat som trenger det!
(Eller hva det er diesel-purker har for noe....)
www.algroy.no The Split Cruisers
1951 - 1958 - 1958 - 1959 - 1961 + 1999 Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner