Dalland wrote:
Trodde csp setta var godkjent for 140 hk elns.
Kerscher har kun godkjenning til boble så langt eg vet.
Der ser du.. Mye rykter og oppfatninger ute å går.. jeg får sende mailer rundtom og få tingene bekreftet!
Fikk mail fra Stavanger i natt med link til CSP sine sider der det går frem av TUV stempelet at de ventilerte frembremsene er godkjent opp til 140hk. Så du har helt rett Dalland
Det er bare frambremsene som er TUV godkjente foreløpig. http://docs.csp-products.com/katalog/?view=646
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
Da ser det ut som vi må til Belgia en tur i sommer alikevel.. Sveisedeler til razoren ligger klar for avhenting!!!
Har fått laget ny ramme til reservehjulsbrønnen, skjermer/hjulbuer foran, kanaler + varmekanaler, hjulbuer bak, hjørner bak +++ omtrent hele nederste del av karosseriet kan man si .. :)
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
Attachments
deler i belgia1.jpg (70.13 KiB) Viewed 838 times
deler i belgia2.jpg (60.54 KiB) Viewed 827 times
deler i belgia3.jpg (99.31 KiB) Viewed 868 times
deler i belgia4.jpg (56.34 KiB) Viewed 826 times
Last edited by ts on Thu Apr 25, 2013 7:07 pm, edited 1 time in total.
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
Er jo ikke så mye som skal til før det blir morro i ei boble. Om det ble mye mikk makk med judson - så ville kanskje overgang til innsprøytning og noe mer cc være
deilig ? Får vel stadig kjøpt mexico sett til 1600 motor, eller du kan bygge mega/microsquirt på en 1776/1915 - da blir det jo litt ompf i hekken.
samler til en 1915 innsprøytning selv .
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9