Dauer ved pådrag, sliter litt med og finne ut hvorfor..
Moderator: Global moderator
Dauer ved pådrag, sliter litt med og finne ut hvorfor..
Sliter med og få motoren i 914 til og gå skikkelig, går fint på tomgang men når jeg kjører dauer den med litt motstand. Tenning sjekket, forgassere synkronisert og justert etter beste evne. Suger ikke falsk luft. Trenger litt nye tips og inspirasjon, har snart klødd meg måne på knollen.
Sv: Dauer ved pådrag, sliter litt med og finne ut hvorfor..
Skulle tro det, men har ikke sjekket. Skal prøve og skru opp bensintrykket litt og se! Er faktisk godt mulig, for jeg har drevet og klusset litt med bensintrykksmåleren.
Sv: Dauer ved pådrag, sliter litt med og finne ut hvorfor..
Dette høyrest mistenkelig ut som det eg sleit med på bilen min..
Gikk 100% fint på tomgang ingen problemer i det heile, men berre eg skulle løyse bilen og køyre framover, så holdt den på å daue heilt vekk..
Eg fant vel aldri ut 100% kva som var gale med den, men ved hjelp fra Tommy så bytta vi fordeleren og skifta til elektronisk tenning på bilen..
Sidan har den gått som ei klokke..
Eg veit ikkje kor mykje dette hjelper deg, men kanskje det gir nokon hint til kva du kan prøve dersom du slipper opp for forslag..
Gikk 100% fint på tomgang ingen problemer i det heile, men berre eg skulle løyse bilen og køyre framover, så holdt den på å daue heilt vekk..
Eg fant vel aldri ut 100% kva som var gale med den, men ved hjelp fra Tommy så bytta vi fordeleren og skifta til elektronisk tenning på bilen..
Sidan har den gått som ei klokke..
Eg veit ikkje kor mykje dette hjelper deg, men kanskje det gir nokon hint til kva du kan prøve dersom du slipper opp for forslag..
Kjenn at det dræg!