Page 1 of 1
Min 65 Cal-looker!
Posted: Mon Sep 12, 2011 9:15 pm
by Frolsen
Hentet dette gliset fra hamar i vår..Veldig artig bil
Henger litt etter på forumet, men prøver meg på ett emne her..
Bilen er en 65model 1200, men står en sprek 1600 i den.
Bilen er som dåkker ser greit lav, så den tar borti diverse brostein å idiotiske humper rundt om i bergensgater.
Sv: Min 65 Cal-looker!
Posted: Mon Sep 12, 2011 11:02 pm
by jayster
Fin bil velkommen i huset!

Sv: Min 65 Cal-looker!
Posted: Mon Sep 12, 2011 11:18 pm
by Jon T
Er dette den gamle til et bergensmedlem?
Slitan med flott bil, mener å ha sett deg på Sandsli i denne!!
Sv: Min 65 Cal-looker!
Posted: Mon Sep 12, 2011 11:30 pm
by sveineka
snopen sak

Sv: Min 65 Cal-looker!
Posted: Tue Sep 13, 2011 7:43 am
by Dalland
Flott bil, ikke vær redd for å cruise med oss, vi cruiser sakte over humpene.

Sv: Min 65 Cal-looker!
Posted: Tue Sep 13, 2011 9:42 am
by RZR Sune
Gratulerer med bil og velkommen på forumet!

Sv: Min 65 Cal-looker!
Posted: Tue Sep 13, 2011 10:12 am
by StarBugs Geir
Hei og velkommen! Mener jeg har spottet deg noen ganger i Åsane

Sv: Min 65 Cal-looker!
Posted: Tue Sep 13, 2011 5:25 pm
by VW 181
Jaggu på tide at du kom deg på nett...
Kikket litt på denne på Vårmønstringen, kjempeflott bil!
Kos deg med denne.

Sv: Min 65 Cal-looker!
Posted: Sat Sep 17, 2011 1:18 am
by Frolsen
Takk for det!
Har fått bilen i garasjen nå:)
Tar ut motor til uken for overhaling.. blir spennende!
Gjerne tips om enkle billige forbedringer til 1600 motor
Fredrik
Sv: Min 65 Cal-looker!
Posted: Sat Sep 17, 2011 2:06 am
by Tistlo
veldig tøff 80tals looker! kor lenge har den hatt denne stilen? er den ein "ekte 80tals bil" ? møtte deg når du susa forbi bulken når du henta den, i aus paus striregn
den enklaste forbedringa eg kjem på til din motor må vera å kvitta seg med "powerfilteret" og setta på eit orginalt luftfilter, med oppegåande forvarming. du tapar ikkje so radt lite på det fancy filteret i bilen no. utan so kan du jo hiva på ein større forgassar, eller to enkle, eller ein dobbel. alt hjelper på. porting av toppane hjelper utruleg mykje. setta på ein oppegåande elektronisk tenningsdings i fordelaren hjelper masse(dersom du har ein halvbrent stift frå før av) eksosmessig so er ein 4-1 eksos med stinger det som gjer mest effekt av dei enkle anlegga. du kan setta på vippearmar med høgare utveksling og får du frest opp kompresjonen litt og so har du etterkvart ein kvass motor.