Etter å ha sett værmeldingen slå til på 24 grader i skyggen på søndag og full sol så kribler det etter en crusing med grillings.
Hvordan er tonen for en skikkelig sommer cruising med svidde burgere og bacon pølser.
Helt sikkert mange som har bedre geografisk peiling enn meg på hvor vi eventuelt bør kjøre og grille.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Godt forslag, jeg er sikkert "en treig BBH-sjel"... (er det de som skrur..?)
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Prima forslag, Lars! Melkeviken er en kanonplass med masse tradisjon i VWACB, sikkert mye folk der ellers også! http://www.panoramio.com/map/#lt=60.269 ... 30&z=4&k=2
Er dessverre først på jobb og deretter i besøk på søndag.
Henrik wrote:
Etter å ha tenkt litt bedre på saken har jeg jo meget gode alternativer på listen:
-Kollevågen på Askøy, nydelig sted med muligheter for både grill, ballspill og bading for de spreke
-Smivågen på Tyssøy. En virkelig naturperle. 15-20 min gange fra parkeringsplass, men det har nok de fleste av oss bare godt av
Gå gjør vi i skogen på familie tur! på crusing er gang avstand maks til nærmeste pølse bu satser på at det blir tre biler som stiller fra fana mekk og kaos
Wow, allerede oppe i 6 biler.
Da står det foreløpig mellom melkevika og kollevågen.
Gi deres mening, eller kom med flere ideer.
Eg har ikke peiling på hvor noe er, men google.maps hjalp litt.
Tror vi går for kollevågen, fin avstand fra byen også.
Møtes på bontelabo kl 3.
Eg skal prøve å få kjøpt inn to engangs griller, andre må gjerne ta meg.
Så stiller vi med den maten vi ønsker selv.