Sommer bilen, 67 squareback
Moderators: Global moderator, Global moderator
Sv: Sommer bilen, 67 squarback
Litt mer inspirasjon (mange har sikkert sett denne før, men en god ting kan ikke sees for ofte...):
http://www.awol.tv/episodes/1?episode=74
http://www.awol.tv/episodes/1?episode=74
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Sv: Sommer bilen, 67 squarback
Skulle hatt sveist et lite stykke i den ene skjermen. Hullet er ca en 20 kroning.. Så et lite stykke rundt det bør byttes. Noen som kan hjelpe meg med det ? Tar selv kun sjansen på å sveise der ingen kan se det ... Det blir selvfølgelig belønnet etter innsats
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
65 - 343 Karmann Ghia
Sv: Sommer bilen, 67 squarback
Det var den formiddagen, og 2000 dollar i deler hos ispwest.......
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
65 - 343 Karmann Ghia
Sv: Sommer bilen, 67 squarback
Ikke sveis på en 20-kroning, da blir det så mye sparkling...ts wrote: Skulle hatt sveist et lite stykke i den ene skjermen. Hullet er ca en 20 kroning.. Så et lite stykke rundt det bør byttes. Noen som kan hjelpe meg med det ? Tar selv kun sjansen på å sveise der ingen kan se det ... Det blir selvfølgelig belønnet etter innsats
Og totusen dollars er vel ingenting for en oljesheik. Må være såpass på en formiddag.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Sv: Sommer bilen, 67 squarback
Det løste seg uten en 20-kroning! skjermene blir nå blåst, sveist, behandlet og lakket, så det blir god knallSolan wrote:Ikke sveis på en 20-kroning, da blir det så mye sparkling...ts wrote: Skulle hatt sveist et lite stykke i den ene skjermen. Hullet er ca en 20 kroning.. Så et lite stykke rundt det bør byttes. Noen som kan hjelpe meg med det ? Tar selv kun sjansen på å sveise der ingen kan se det ... Det blir selvfølgelig belønnet etter innsats
Og totusen dollars er vel ingenting for en oljesheik. Må være såpass på en formiddag.
Og alt det til mye mye mindre enn pakninger fra ispwest!!! (du skjønner, det ble ikke så mye i kvanta....)
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
65 - 343 Karmann Ghia
Sv: Sommer bilen, 67 squarback
noen som vet noe om kvaliteten på sveisedeler fra type3-(og 2)detectives ?? må fikse litt rust på fronten, tenkte først å bare fikse akkurat området rundt støtfangerfestene på spissene fremme som er rustet hull igjennom, men så kom jeg over nye spisser nederst på siden her: http://www.typethreedetectives.com/parts-catalogue/body-panels/
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
65 - 343 Karmann Ghia
Sv: Sommer bilen, 67 squarback
Hei jeg har brukt karrosseri deler fra t3d på min fastback når jeg hadde den.Helt okay deler.
han er ogsæ grei å handle med.
Arne
han er ogsæ grei å handle med.
Arne
Sv: Sommer bilen, 67 squarback
Heihå!
eg fekk jo i oppdrag å fiksa den eine framskjermen etter sandblåsing so eg legg litt bilder ut sånn att andre med Type 3 kortnås får nokon tips til korleis dei skal fiksa desse tilsynelatande umulig-å.få-tak-i-skjermane, på rundt 20timar:
begynte i ein ende, bretta opp kanten og lagar ny innerdel beat-fø-beat
[attachment=1]
bygd opp da mesta av innerdelen, den nederste var utfordrande å få 100%lik
[attachment=2]
litt fiksing i toppen
[attachment=3]
begynt på utsida, oppdaga att da var store mendag med tinn som skjulte bulker og dekelskap overalt på skjermen(skjermen har vert sveist før,bra arbeid men har rusta lika mykje, så grunnarbeidet har nok vert tvilsomt), fjerna dette og begynte å merka opp for kapping
[attachment=4]
laga til ny plata med samme metode som gaute alutig gjor i sin tråd, men pga dårlig utvalg av skrutvinger motte eg hjelpa til med varme for å få bøygd til skikkeleg
[attachment=5]
innerdel sveist ferdig, slipt og malt. uaktuelt at da skal rusta mellom platene meir
[attachment=6]
montert på ny ytterplata, merka opp hol for kromlist(?)
[attachment=7]
sveisegrunning på baksida der kanten skal bankast inn
[attachment=8]
kanten banka inn
[attachment=9]
etter sliping, og masssssse krymperetting. plata var veldig ujevn pga tidlegare bulker(det tinnet skjulte) så da var masse retting her, i tilleg til at sveisinga strekker stålet. vart ikkje so verst til slutt
[attachment=10]
eg fekk jo i oppdrag å fiksa den eine framskjermen etter sandblåsing so eg legg litt bilder ut sånn att andre med Type 3 kortnås får nokon tips til korleis dei skal fiksa desse tilsynelatande umulig-å.få-tak-i-skjermane, på rundt 20timar:
begynte i ein ende, bretta opp kanten og lagar ny innerdel beat-fø-beat
[attachment=1]
bygd opp da mesta av innerdelen, den nederste var utfordrande å få 100%lik
[attachment=2]
litt fiksing i toppen
[attachment=3]
begynt på utsida, oppdaga att da var store mendag med tinn som skjulte bulker og dekelskap overalt på skjermen(skjermen har vert sveist før,bra arbeid men har rusta lika mykje, så grunnarbeidet har nok vert tvilsomt), fjerna dette og begynte å merka opp for kapping
[attachment=4]
laga til ny plata med samme metode som gaute alutig gjor i sin tråd, men pga dårlig utvalg av skrutvinger motte eg hjelpa til med varme for å få bøygd til skikkeleg
[attachment=5]
innerdel sveist ferdig, slipt og malt. uaktuelt at da skal rusta mellom platene meir
[attachment=6]
montert på ny ytterplata, merka opp hol for kromlist(?)
[attachment=7]
sveisegrunning på baksida der kanten skal bankast inn
[attachment=8]
kanten banka inn
[attachment=9]
etter sliping, og masssssse krymperetting. plata var veldig ujevn pga tidlegare bulker(det tinnet skjulte) så da var masse retting her, i tilleg til at sveisinga strekker stålet. vart ikkje so verst til slutt
[attachment=10]
- Attachments
-
- DSCF3236.jpg (90.48 KiB) Viewed 554 times
-
- DSCF3268.jpg (89.06 KiB) Viewed 580 times
-
- DSCF3271.jpg (82.35 KiB) Viewed 570 times
-
- DSCF3287.jpg (86.75 KiB) Viewed 559 times
-
- DSCF3298.jpg (94.08 KiB) Viewed 559 times
-
- DSCF3300.jpg (100.88 KiB) Viewed 563 times
-
- DSCF3301.jpg (98.18 KiB) Viewed 567 times
-
- DSCF3323.jpg (71.23 KiB) Viewed 557 times
-
- DSCF3324.jpg (78.64 KiB) Viewed 573 times
-
- DSCF3326.jpg (100.09 KiB) Viewed 553 times
TLF: 97419035
Sv: Sommer bilen, 67 squarback
kom seg no
[attachment=1]
laga 3 nye betar på kanten pga rusthol og ellers tynt metall
[attachment=2]
strekking på gamlemåten. ved å banka med ein stump hammar so vil plata verta knept flat og sidan det er knekk på den vil den då strekka seg ut.
[attachment=3]
noko banking seinare og beten stemmer med kanten til lyktepotto, som var sondrusta, her ser me og at eg har retta ein heeeil del på hjørna mot lykta. var masssse tinn her og totalt sundbulka, men da vart smud no
[attachment=4]
ny kant for lykta..dette var ganske utfordrande. mange ting som skal stemma, rett fasong utvendig, rett fasong innvendig, alt skal vera beint og på høgde etc
[attachment=5]
rusta langs kanten fjerna
[attachment=6]
slipt og retta litt
[attachment=7]
klargjering av potto. med sveisegrunning sjølvsagt
[attachment=8]
prøvemontert lykt , da er litt presspasning på lykta, men ikkje vansklig å få på. fasongen stemmer ganske bra rundt kromringen, men ikkje heilt 100prosent, så du bør senda med ein kromring til dei som skal gjera grunnarbeidet Thomas
[attachment=9]
då er den klar!
[attachment=10]
[attachment=1]
laga 3 nye betar på kanten pga rusthol og ellers tynt metall
[attachment=2]
strekking på gamlemåten. ved å banka med ein stump hammar so vil plata verta knept flat og sidan det er knekk på den vil den då strekka seg ut.
[attachment=3]
noko banking seinare og beten stemmer med kanten til lyktepotto, som var sondrusta, her ser me og at eg har retta ein heeeil del på hjørna mot lykta. var masssse tinn her og totalt sundbulka, men da vart smud no
[attachment=4]
ny kant for lykta..dette var ganske utfordrande. mange ting som skal stemma, rett fasong utvendig, rett fasong innvendig, alt skal vera beint og på høgde etc
[attachment=5]
rusta langs kanten fjerna
[attachment=6]
slipt og retta litt
[attachment=7]
klargjering av potto. med sveisegrunning sjølvsagt
[attachment=8]
prøvemontert lykt , da er litt presspasning på lykta, men ikkje vansklig å få på. fasongen stemmer ganske bra rundt kromringen, men ikkje heilt 100prosent, så du bør senda med ein kromring til dei som skal gjera grunnarbeidet Thomas
[attachment=9]
då er den klar!
[attachment=10]
- Attachments
-
- DSCF3333.jpg (90.57 KiB) Viewed 559 times
-
- DSCF3337.jpg (87.1 KiB) Viewed 571 times
-
- DSCF3344.jpg (101.19 KiB) Viewed 561 times
-
- DSCF3345.jpg (92.47 KiB) Viewed 549 times
-
- DSCF3372.jpg (78.02 KiB) Viewed 552 times
-
- DSCF3384.jpg (76.65 KiB) Viewed 562 times
-
- DSCF3393.jpg (82.54 KiB) Viewed 545 times
-
- DSCF3401.jpg (80.74 KiB) Viewed 560 times
-
- DSCF3405.jpg (78.59 KiB) Viewed 557 times
-
- DSCF3407.jpg (90.81 KiB) Viewed 555 times
TLF: 97419035
Sv: Sommer bilen, 67 squarback
dyktighet!
www.samboen.com
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
Sv: Sommer bilen, 67 squarback
ivertfall mykje god lering for min del, so takk fø oppdraget Thomas!
gløymte to bilder;
fiksing av spissen framme, kunne heldigvis bevare den nederste kanten, sånn att eg fekk ei ramma rundt problemet, då er da laangt lettare å laga ny plata som passar og er prikk lik den gamle.
[attachment=1]
her er ny plata på plass. etterpå so laga eg ein ny bete på falsen inn mot karosseriet
[attachment=2]
gløymte to bilder;
fiksing av spissen framme, kunne heldigvis bevare den nederste kanten, sånn att eg fekk ei ramma rundt problemet, då er da laangt lettare å laga ny plata som passar og er prikk lik den gamle.
[attachment=1]
her er ny plata på plass. etterpå so laga eg ein ny bete på falsen inn mot karosseriet
[attachment=2]
- Attachments
-
- DSCF3186.jpg (81.51 KiB) Viewed 546 times
-
- DSCF3187.jpg (91.86 KiB) Viewed 548 times
TLF: 97419035
Sv: Sommer bilen, 67 squarback
Steike meg Christer!!!! Dette ser utrolig bra ut!! Gleder meg til å vise frem produktet til lakkereren og se hva han sier.. Han som ikke ville røre skjermen:)
Last edited by Moshe on Sun Apr 01, 2012 11:49 am, edited 1 time in total.
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
65 - 343 Karmann Ghia
- Gaute(alutig)
- Supermedlem
- Posts: 1060
- Joined: Sun Sep 02, 2007 11:40 pm
- Location: Florø
Sv: Sommer bilen, 67 squarback
Dette ble bra Christer!
Mått nok ha varma litt eg og i den skarpaste knekken du hadde for deg. Hadde slakk bue i en delen som eg lagde. Lettere då
Stå på!
Mått nok ha varma litt eg og i den skarpaste knekken du hadde for deg. Hadde slakk bue i en delen som eg lagde. Lettere då
Stå på!
55 oval T1 (solgt)
60 T1 (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 Dobbelkabiner (solgt)
58 T1
60 T1 (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 Dobbelkabiner (solgt)
58 T1
Sv: Sommer bilen, 67 squarback
nei eg ville nok ha tatt sterk avstand frå den skjermen som den var, hadde eg vore lakkør og får tru han vert fornøygd no då!
sender deg eit nr på pm so kan du få henta skjermen imorgo, den vart sendt til byn i kveld med 1303-expressen
problemet med varming av plata er jo att da begynnar å fata i treklossen;) og når eg då attpåtil banka, so knepte eg falsen endå lenger inn enn 90grader, men da gjor akkuratt ingenting for den skulle jo bankast heilt over seinare uansett. og innbankinga av platekanten gjekk smertefritt. eg hadde frykta att det ikkje ville krympa seg til i knekken der, og dermed pressa ut innerdelen, men da gjor den på ingen måte heldigvis
sender deg eit nr på pm so kan du få henta skjermen imorgo, den vart sendt til byn i kveld med 1303-expressen
problemet med varming av plata er jo att da begynnar å fata i treklossen;) og når eg då attpåtil banka, so knepte eg falsen endå lenger inn enn 90grader, men da gjor akkuratt ingenting for den skulle jo bankast heilt over seinare uansett. og innbankinga av platekanten gjekk smertefritt. eg hadde frykta att det ikkje ville krympa seg til i knekken der, og dermed pressa ut innerdelen, men da gjor den på ingen måte heldigvis
TLF: 97419035