Antar - i all beskjedenhet - at ved hjelp av stripene PLUSS Pennzoil-merket, så skal eg makte å hente ut dei siste 2-3 km/t som gjer at denne bilen kan forsvare sin rett i det norske veisystem.
Denne blir nok spretten og fin på fjærene, Tistlo! Må ha ein arbeidsbil óg, sedu.
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
FreddyB wrote:
Antar - i all beskjedenhet - at ved hjelp av stripene PLUSS Pennzoil-merket, så skal eg makte å hente ut dei siste 2-3 km/t som gjer at denne bilen kan forsvare sin rett i det norske veisystem.
Denne blir nok spretten og fin på fjærene, Tistlo! Må ha ein arbeidsbil óg, sedu. ;)
Mange som har lukta på denne... den lukter vel omtrent som ei gammal folkevogn, gjør'n ikke det'a..?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Denne bilen var ikkje noko smykke - meir ein uflidd og hårete boms av ei lausbikkje.
Men den har sjarm..
Tok eit kjapt kvarter etter å ha fått spit frå naboane - berre for å vise at det framleis er lakk under oksideringa..
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
Joda, det er då absolutt håp for å få den presentabel! Vurderar dog å slipe den litt ned på dei verste brunflekkane, og behandle det midlertidig. Anten med stålsparkel eller noko anna. Dette er nok ein bil som aldri får bli 101% igjen - men som bruksbil er den heilt rå. Dravillig motor, passe forbruk.... og litt til.
Såh.. Joa! Når eg får på Riviera-felgane og får vekk litt av brunskjegget, så skal den nok bli presentabel nok til at ho svigermor ikkje får spasmer av å sjå den.
Jadda!
Attachments
412-5.jpg (109.23 KiB) Viewed 1529 times
412-3.jpg (106.32 KiB) Viewed 1569 times
412-1.jpg (102.35 KiB) Viewed 1546 times
412-4.jpg (102.35 KiB) Viewed 1542 times
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..