Tistlo wrote:
Faktum er att han er mest opptatt av halvgamle granadaar
HEY!
Nei, nå får du jammen gje deg! Christer!

Halv-gammle Granadaer er ikkje min stoore last! Heil og halv-gammle TAUNUSER derimot....
Mista liksom litt sugen på Granada, da eg for knappe 20 årsiden holdt på å svi av heile garasjebygget til fatter`n som innholdt 1975 Rover 2200 og 1930 A-Ford+++ da det tok fyr i min Granada, (var vel egentlig ein Consul)

, Coupè..
Takk Moshe for seriøst og ordentlig oppklarande svar!
Kristian Gelin; Nei, er desverre ikkje kjempe sugen på å melde meg inn i VWACB, dere greier dere nok veeldig bra uten meg
MB Geir; Hør der ja! Det var vel noko slikt eg tenkte på.
Har jo m.a. ståande 2 og 1/2 Scirocco MKI, har høggde et par Golf MKI osv...
Veit lite om kva som er pobulert/brukende på luftkjølt VW, men tenkte at det kanskje ikkje var 100 og 1 prosent navle-beskuande, einspora, trangsynt, one and only luftkjølt som gjaldt i VWACB heller

. Er ofte slik at folk med motor relatert hobby kanskje ikkje berre er heilt ein-spora, men har ei litt generell interesse, sjølv om ein kanskje har "solgt ræva" til eit bestemt miljø, eller tar eg heilt feil??
Solan; Sorry, nei har nok veldig lite, (nesten
heilt fråværande), interessert i luftkjølt VW, eller for den del vannkjølt VW. Men er generelt interessert i "drit", drit-slenging og kjøp og salg av gammal og halv-gammal drit.Eg er her på forumet, (:police:), for å kvitte meg med ein del gammal drit som eg har erverva meg oppgjennom åra via arv, kjøp, forering gjennom ca. 7 år på VW forhandlar, osv, osv. Dette har eg ikkje bruk for og prøver difor å skubbe dette over på deg og dine likemenn.
Så, den enkleste er egentlig å berre lesse dette over på Tistlo etterkvart som ting dukkar framm, men da eg er ein liten "skrot-nisse" fristar slike ting som delemarked altid!! Kan jo hende eg kan komme heim med litt mindre drit, ( eller kanskje enda meir)

, eg ikkje treng...
Håpar dette var oppklarande svar