
Hentet den i Sarpsborg i juni, og kjørte den over fjellet for egen maskin. No er den litt tullete, regner med det er ene forgasseren som
trenger en liten overhaling. Ellers er eg storfornøyd me bilen.
1960modell. 2 eiere fra 1960-2008. Originale skjermer, lakk, stigtrinn, interiør, osv. Kjørt 114 000km. Ikke vinterkjørt, noe den bærer preg av. 99% rustfri, aldri sveiset på.
Interiør: Seter og dørtrekk som nytt. Tepper er litt slitt. Taktrekk har noen flekker bak. Bambushylle. Tunnelkurv. Flat4 GT Ratt. CSP nummerert Bug Run spak. Radio/CD m/ USB montert i hanskerom. Skinntrukket hattehylle med 6*9, good lyd.
Motor: Nybygd 1641ccm. Blant annet nye 041 topper, proffoverhalte italienske 36mm Weber gassere, original 009 fordeler, nytt trimil eksosanlegg, stivere ventilfjærer, nytt CSP gasserstag, porff pulverlakkerte kjøleblekk, ny 12V vekselstrømdynamo. Motoren har godt drag, og råfin lyd.
Forstilling: Nybygd i vinter. Ny puma, overhalt styresnekke, overhalte spindler, nye tyske bremsetromler, nye bremser forøvring, nye styrekuler, nye styredemper, nye støtdempere.
Bygd om til 12V. . Originale pop out vinduer er montert bak. Girkasse er frest ut for og passe 12v svinghjul, men god 1300S kasse følger med med type 2 nesekon. Nye felger og dekk